Ga naar inhoud

Mijn artikel te koop voor 50 cent...


Aanbevolen berichten

[quote:d0095bab19="computer_nerdo"]welke is van jou?[/quote:d0095bab19][i:d0095bab19]twee machtige grafische kaarten[/i:d0095bab19] natuurlijk :wink: . tenminste dat denk ik :lol: . ik vind het eigelijk wel wat, als je iets wil weten dan koop je dit gewoon en hoef je niet het hele blad te kopen :roll: . dit geldt natuurlijk niet voor mij, ik moet het hele blad hebben :P
Link naar reactie
[quote:aaadcdba14="Hu'uruun"]Nah, dan betaal je zo'n (duur) C!T abonnement (eigenlijk ik niet, maar toch) en dan krijg je dit? Dit slaat toch nergens op? Wat is het nut nu van het kopen van het blad? Kan je net zo goed de artikels eruit pikken die je interesseren en voor de rest leer je er niks bij...[/quote:aaadcdba14]wacht ff ik volg jouw niet helemaal. stel je bent niet lid van computertotaal en je wilt bijvoorbeeld iets weten van die 2 videokaarten (van slashhead) dan hoef je toch alleen dit te kopen en niet het hele blad. ook heb je het "denk ik" gelijk binnen op je computer en kan je het gelijk bekijken
Link naar reactie
[quote:e06aa501a2="Red Dragon"]He Raymond. mail die PDF is naar me.. dan kan ik beoordelen of die echt 15 euro waard is [img:e06aa501a2]http://66.227.101.70/contrib/ruinkai/biggrinflip.gif[/img:e06aa501a2][/quote:e06aa501a2] [img:e06aa501a2]http://smilies.crowd9.com/cwm/cwm3d/3dbiggrin3.gif[/img:e06aa501a2] Tsja zo kan het natuurlijk ook.
Link naar reactie
triest als een blad op deze manier extra geld probeerd te verdienen..... Dit fenomeen is me al eerder op gevallen bij andere bladen (zoals de duitse chip, hier met artikelen en zogenaamde highspeed downloads (www.chip.de). Ik vind het nogal goedkoop overkomen en een slechte indruk maken tegenover je "vaste" lezers. Ik weiger dan ook pertinent om te betalen om een artikel te kunnen downloaden en lezen. op internet zijn genoeg alternatieven te vinden....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...