Ga naar inhoud

gestotter tijdens spelen UT


Aanbevolen berichten

IK heb een probleempje, ik heb onlangs windows nieuw geinstalleerd en toen weer unreal tournament geinstalleerd, maar nu hapert het spel regelmatig terwijl ik wel voldoende fps heb :o gem. 50 en het laagste was 27fps niet echt laag zou je zeggen iemand enig idee waar het aan kan liggen mijn systeem: p4 2,0 GHZ 256 MB ati mobility mp6 32mb dus aan de systeemeisen zal het niet liggen :(
Link naar reactie
Aan de specs zal het niet liggen? ati mobility mp6 32mb. Op een laptop neem ik aan dan? Ten eerste vind ik de kaart geen gamekaart (32 Mb), en ten tweede (als het idd een laptop is) zal de game het op een lcd scherm niet zo heel snel doen nee, ivm de reactietijd van het scherm. (correct me if I'm wrong)
Link naar reactie
[quote:292ea5f710="The_Dude"]Ten eerste vind ik de kaart geen gamekaart (32 Mb[/quote:292ea5f710] Als je 't om die 32mb gaat: we hebben 't hier wel over UT; toch een al wat ouder wordende game. En de kaart zelf: 27 fps min / 50 avg is niet slecht, en zeker geen reden tot merkbaar stotteren v/h beeld; geldt eveneens voor de reactietijd v/h lcd-scherm. Wat ik vermoed: harddisk swapping. then again, correct me also if I'm wrong :) Schoenie, op welke instellingen speel je UT? Detail etc... Ohja, welke achtergrond programma's heb je draaiend?
Link naar reactie
probeer het volgende in UT: zet "use V-sync " op false (via "tilde" knop op je keyboard; type preferences en ga naar rendering; kijk bij D3D) je kunt ook v-sync in je driver disablen maar daarmee tref je alle D3D games. verder idd settings bekijken en "alles" op medium detail zetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...