Ga naar inhoud

radeon 9500 of geforce 4600


Aanbevolen berichten

Hoi Ik heb eens een beetje rondgekeken op dit forum aangezien ik een andere videokaart wil hebben maar ben er nog niet helemaal uit. Mijn systeem is nu een amd 1600 xp met 512 ddr ram en een geforce 2 ti 64 mb ddr. Ik speel best wel zware spellen zoals c&c generals, grand theft 3 enz. Mijn kaart begint nu een beetje te stotteren. Mijn gedachte gingen in eerste instantie uit naar een geforce 4 4800 maar lees dat je dan net zo goed de 42004600 kan kopen. Een heleboel zijn lovend over de radeon 9700 maar die gaat net even over het budget heen. Mijn processor wordt vervangen voor een amd xp 2400. Dus wat is nu de beste kaart die ik niet binnen een jaar weer moet vervangen maar dus anderhalf/2 jaar meegaat ?? De radeon 9500 pro of de geforce 4600 ?? of raden jullie toch aan voor de radeon 9700 te gaan ?? groetjes
Link naar reactie
Als je veel games speelt, zoals je al aangeeft, zou ik absoluut voor de Radeon 9500 Pro gaan. Waarom? 1. DirectX 9 Kaart 2. Je kan gamen met hoge AA & AF waardes wat het gamen er echt mooier op maakt. 3. Als je kijkt naar de prijzen van de 2, zul je zien dat de Ti 4600 een stuk duurder is terwijl in dit geval de 9500 PRo waarschijnlijk een betere keus zou zijn. Voor de goedkoopste prijzen? Zie www.tweakers.net/pricewatch Greetz
Link naar reactie
Ik zou voor de Radeon 9700 gaan. die heb je al voor 285 Euro. kijk maar eens op www.tweakers.net/pricewatch voor de laagste prijs (zoals Nightfire al aangeeft). Als je dat nog te duur vind ga dan voor de Radeon 9500 PRO. Hoe dan ook zou ik voor de Radeon 9500/9700 gaan o.a. om de punten die Nightfire aangeeft.
Link naar reactie
[b:cc0791204e]//Sorella[/b:cc0791204e] Lees alsjeblieft de[b:cc0791204e] [color=red:cc0791204e]FAQ [/color:cc0791204e][/b:cc0791204e]voordat je wat vraagt. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 Daar staat ook die vraag uitgebreid in. Computer_Nerdo zou dat ook maar eens moeten doen :roll:
Link naar reactie
[quote:b5789a9765="Sorella"]Hoi red dragon Ik heb de faq bekeken maar ben niet ver genoeg naar beneden gescrolled :oops:[/quote:b5789a9765] Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je alleen de titel leest ;) anders leer je nog niets. De FAQ is gemaakt zodat je niet hoeft te wachten op een antwoord op een veelgestelde vraag, het is dan wel van belang dat nieuwe forum leden even die FAQ doorneuzen, en dan wat verder dan de bovenste 2 regels.
Link naar reactie
De 9500 pro is slecht verkrijgbaar is mijn ervaring, weet niet of dat nu nog zo is? Heb er zelf een en scheen volgens de verkoper "mazzel" te hebben gehad mijn 199 euro aldaar te hebben mogen aftikken gezien de leverbaarheid; de 9700 zie je meer in de schappen maar is wel duurder.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...