Ga naar inhoud

beeld probleem scherm flikkert


Aanbevolen berichten

hallo, ben in bezit van p4 1.8 ghz intel daar zat orgineel 256 mb sdram in en alles werkte goed, maar nu heb ik er 2 x 256 ddr ingestoken en nu bij het opstarten van de pc flikkert mijn scherm het beeld word groter dan weer kleiner na ongeveer 1.5 minuten is het weg weet iemand wat ik hier aan kan doen. ( oja monitor is een dellm770 de beeldkaart is een radeon 7000) alvast bedankt voor de hulp :wink:
Link naar reactie
Hoi. Je zou ook even kunnen kijken of er updates voor je monitor en grafische kaart zijn. Het bijplaatsen van geheugen behoort geen invloed op je beeld te geven. Hetzelfde heb ik met mijn monitor als ie uit de standy komt. Lijkt me niet echt iets om je zorgen over te maken. Anders word het, als ie dat doet tijdens het werken, dan is er iets anders aan de hand.
Link naar reactie
[quote:d72460741e]Nieuwe schone windows install misschien?[/quote:d72460741e] Rafc1 zegt dat het flikkeren al bij het opstarten begint, windows start pas na het BIOS gedeelte. Daar flikkert die al, dus het zal wel niet aan windows liggen. Misschien BIOS instelling? Probeer es het geheugen in andere volgorde of gleuven te doen? En: mijn buurman heeft 't ook een keer gehad, en daar ging het vanzelf over. :-? Suc6
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...