Ga naar inhoud

VIDEOKAARTEN!!!!!!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

ja ja ik stel de bekende vraag: welke videokaart moet ik kopen? ik heb al beetje geinformeerd enzo en ook aan "de bekende" Red Dragon gevraagt en die kwam uit op de Radeon 9500 pro. Ik hab namelijk nu een amd athlon 1400 met 512 mb ddr geheugen en mijn moederbord ondersteund 4 x agp, maar ik heb al gehoord van verschillende mensen dat dat geen ene reet uitmaakt, maar ik wil hem hebben vooral voor games en hij mag maximaal 280 euro kosten. en als ik kijk naar de testen op internetsite's en in computertotaal komt hij inderdaad het best uit duzzz waarom begin ik dit nieuwe onderwerp nou eigelijk. ik wil namelijk toch weten waarom zou ik dan een geforce 4 ti 4200/4400 nemen. en ik wil goeie argumenten horen duzz kom maar op. ook wil ik trouwens nog weten of het wat uit maakt wel merk je neemt? zit namelijk groot prijs verschil in
Link naar reactie
Beste gewoon iemand van 15, Het is niet de bedoeling om hier je gedachten neer te zetten. Houd die lekker voor jezelf. Jou is een Radeon 9500 pro aangeraden en dat is een uitstekende kaart. Ook de GeForce 4 Ti4200 is een goede keus. Het verschil zit in beeldverbeteringen die beter geimplementeerd zitten in de Radeon 9500pro. Daarnaast heeft deze nog de mogelijkheid om DirectX 9 weer te geven. Dit heeft de Ti4200 allemaal niet. Koop dus de Radeon 9500pro op jouw systeem. De extra snelheid die de ti4200 zal geven wanneer je geen beeldverbetering (FSAA en Aniso) toepast zul je op jouw PC niet tegenkomen. Je hebt je antwoord en nu gaat ie dicht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...