Ga naar inhoud

Frequentie niet instelbaar in nieuwe detonator?


Aanbevolen berichten

[quote:580b9e7261="gerben"]Het valt mij op dat bij de nieuwere nvidia detonator drivers de refresh rate niet in te stellen is. Ik heb twee opties: optimal en default. Optimal is bij mij 85 Hz, dus op zich wel ok, maar ik vind het toch vreemd. Meer mensen die dit hebben, of doe ik iets fout?[/quote:580b9e7261] je kan zeker wel de de refresh rate regelen. WinXP Detonetor 41.09 Eigenschappen van beeldscherm ---> Tablad instelingen ---> Geavanceerd ---> tablad met de naam van je videokaart ---> Nu komt er links in het windowtje een soort van pop-up window naar voren. hiet kan je onder "prestatie en kwaliteit" naar "Direct3D instelingen" en vervolgens naar de vernieuwings frequenties. suc6
Link naar reactie
[quote:21bbb8cf36="no_name"]Dan heb je zeker de detonators van guru3d? (zonder handige setup)[/quote:21bbb8cf36] dat maakt niets uit, daar ligt het niet aan. ik heb WinXP dat kan uitmaken. als je de methode zoals ik beschreven volgt dan kan je alle refreshrates zelf regelen. Dit kan met de volgende drivers: (zelf getest) 40.41 40.42 40.52 40.71 40.72 41.03 41.09 41.50 42.01 (van nVidia en die van Leadtek) 42.51 (Deze heb ik nu draaien) echter allemaal onder WinXP getest, Win98se weet ik dus niet. [edit] Hier nog een screenshot van de 40.41 drivers. (qua vormgeving nagenoeg het zelfde als alle andere 4x.xx drivers) [img:21bbb8cf36]http://www.hardwaremania.com/reviews/det4041/main.gif[/img:21bbb8cf36] In de linker window moet je bij Direct3D wezen, daar kan je de refresh veranderen [/edit]
Link naar reactie
Bij de direct 3D settings heb je dus geen mogelijkheid om de refreshrates te veranderen? dat is vreemd en een kwalijke zaak. Ik heb hier helaas geen Win98se, dus ik kan je daardoor niet verder helpen. je kan een refresh tool programma downloaden waarmee je de refreshrate kan regelen. download link staat in de FAQ bij de 60hz vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...