Ga naar inhoud

Nieuwe Iiyama HM903DTA


Aanbevolen berichten

Ik stond op het punt om deze monitor te kopen en nou lees ik dat Bockempiep geen scherp beeld krijgt met de nieuwe Vision Master Pro 454. Enkele vragen: Bockempiep, heb jij inderdaad het type HM903DTA? Is het probleem inmiddels opgelost en zo ja, hoe? Zijn er anderen die ervaring hebben de HM903DTA? Wat is precies het verschil met de "oude" HM903DT (behalve dat de dot-pitch kleiner is)?. Is de helderheid b.v. hoger geworden? Zijn er al tests van deze monitor gedaan? Bij voorbaat dank
Link naar reactie
[quote:e983b470a9="Amateur"]Bockempiep, heb jij inderdaad het type HM903DTA? Is het probleem inmiddels opgelost en zo ja, hoe?[/quote:e983b470a9] HEyZ, ik heb inderdaad een HM903DTA. Het probleem is nog steeds niet opgelost, want ik ben te lui om naar de leverancier te bellen :oops: Ik heb 'm nou op 1280x1024x85Hz en dan heb ik er het minst last van, maarre....ik moet nog steeds bellen voor een nieuwe, dus........ Voor de rest is het beeld super helder, vooral in games is het beeld perfect, alleen die kleine lettertjes dan, die zijn dus wat minder :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...