Ga naar inhoud

Twee beeldschermen


Aanbevolen berichten

[quote:3fe2a58396="computer_nerdo"]kan je vertellen welke video-kaarten het zijn zoals hercul3s ook al vroeg. lees je zelf eigenlijk ook wel mee? want er zijn geen nieuwe berichtjes meer van je[/quote:3fe2a58396] Ik lees wel mee, alleen tsja....werken he. Ik heb een asus8420 en een diamond S3V. Kan ik de extra uitgang van de ausus gebruiken voor een 2de monitor?
Link naar reactie
[quote:830e6746db="Hercul3s"]Ik heb zelf een Geforce 4 Ti 4400 met extra DVI uitgang, hier heb ik een 2e beeldscherm op aangesloten, bij mij kun je bij nView alles instellen, maar helaas zeg je niet om welke 2 videokaarten het gaat. En, krijg je nu beeld op allebij de monitoren of?[/quote:830e6746db] Ja, ik heb beeld op beide monitoren. Asus 8420 (+dVI) en Diamond s3v. Ik heb bij de asus een verloop stekker waarop een beeldscherm kan worden aangesloten. Ik kan dus een beeldscherm via verloopstekker op een DVI poort aansluiten?
Link naar reactie
Dat zou ik idd doen, ik heb 1 normale (blauwe) poort voor een beeldscherm en een DVI (witte), op de DVI zit een verloopstekker naar een "normale" video uitgang. Sluit je 2e beeldscherm hier op aan en kijk dan wat het resultaat is. Gamen op 2 beelschermen lijkt trouwens wel leuk maar volgens mij zijn de Matrox kaarten hier beter voor.
Link naar reactie
[quote:7aacf41e72="Hercul3s"]Dat zou ik idd doen, ik heb 1 normale (blauwe) poort voor een beeldscherm en een DVI (witte), op de DVI zit een verloopstekker naar een "normale" video uitgang. Sluit je 2e beeldscherm hier op aan en kijk dan wat het resultaat is. Gamen op 2 beelschermen lijkt trouwens wel leuk maar volgens mij zijn de Matrox kaarten hier beter voor.[/quote:7aacf41e72] Ik ga het testen, je hoort de uitslag asap.
Link naar reactie
[quote:96a55afd68="Hercul3s"]Dat zou ik idd doen, ik heb 1 normale (blauwe) poort voor een beeldscherm en een DVI (witte), op de DVI zit een verloopstekker naar een "normale" video uitgang. Sluit je 2e beeldscherm hier op aan en kijk dan wat het resultaat is. Gamen op 2 beelschermen lijkt trouwens wel leuk maar volgens mij zijn de Matrox kaarten hier beter voor.[/quote:96a55afd68]@ Het 2de beeldscherm werkt op DVI uitgang. Nu nvieuw nog even doorspitten. Bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...