Ga naar inhoud

NVIDIA grafische kaart


Aanbevolen berichten

Ik heb een PC met een geforce2 grafische kaart. Deze kaart heeft een Video-out waarmee je een verbinding kunt maken met een TV. Hierien zit dan ook het probleem. Als ik de PC heb aangesloten (onafhankelijk van type kabel) krijg ik wel beeld op de TV maar niet het volledige beeld (alle instellingen geprobeerd). Het is namelijk zo dat ongeveer 2/3 van het beeld van de PC te zien is op de TV. Als ik met de muis schuif krijg ik wel de rest van het beeld te zien, maar ja dat is moeilijk film kijken. Ik heb alle instellingen verandert/aangepast, diverse type kabels gebruikt, nieuwste grafische driver geinstalleerd, maar niets helpt. Heeft iemand een idee??, Help me! GKU
Link naar reactie
De reslotutie van je monitor omlaag op het moment dat je een film gaat kijken. Aangeraden: 800x600 Ps lees de faq!!! [quote:daf1d7f1f0] Probleempjes: Ik heb zwart wit beeld: Check de instelling voor S-video of Composiet. Kijk in de handleiding van je TV welk type signaal wordt ondersteund en welke externe ingang je daarvoor gebruiken moet. Op de monitor zie ik de DVD film maar op TV alleen een zwart window Verlaag de resolutie naar 800x600 op beide schermen en installeer eventueel de nieuwste drivers voor je videokaart. Ook kan het helpen wanneer je de primaire en secundaire monitor instelling wisselt. Je TV wordt dan het primaire scherm en je monitor secundair. [/quote:daf1d7f1f0] faq: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 Succes[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...