Ga naar inhoud

Raar Beeld met Tv out


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een paar dagen geleden een videokaart gekregen met een tvout aansluiting (Asus V7100). Er zaten geen drivers bij dus die heb ik van de site van Asus af gehaald. Ik heb de tv aangesloten met een Svideo kabel. Ik krijg wel beeld van de computer maar alleen de achtergrond. Dus een normale desktop zonder icoontjes en startbalk. En dat blijft zo en alles wat ik doe op de computer krijg ik niet op tv te zien, op de achtergrond na dan. Weet iemand hier meer van??? Comp. AMD 1,33/ Win98/ 60 Gig. Tv Philips breedbeeld 100 Hz Alvast bedankt
Link naar reactie
ik had eerst hetzelde probleem. Open maar eens een venster op je monitor bijvoorbeeld deze computer en sleep deze zo ver mogelijk naar links,rechts,boven of benden als het goed is komt ie dan op de andere monitor te zien. Je kan evt bij beeldscherm instelling iets met kloon aanvinken wat er voor zorgt dat je op alle 2 de schermen het zelde beeld krijgt. Het is even wennen maar je komt vanzelf achter de werking. Je moet als het goed is je muisaanwijzer ook op het andere scherm krijgen door hem naar 1 van de kanten te slepen. Succes en anders hoor ik het wel van je.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...