Ga naar inhoud

welke 128mb kaart voor +/- 200-230 euro????


Aanbevolen berichten

[quote:b22e2e8a45="Red Dragon"]tja.. de Radeon 9500 pro is moeilijk leverbaar. maar het speuren en/of wachten wel waard.[/quote:b22e2e8a45] Je kunt hem ook in america bestellen (duurt ongeveer 2 weken) maar dan kun je net zo goed een Radeon 9700 PRO bestellen, die is maar €100 duurder, heeft een maat van mij ook gedaan :wink:
Link naar reactie
Als ik het forum goed bestudeert heb dan gaat de voorkeur van de meeste forumbezoekers uit naar de ATI Radeon 9500 PRO. Aangezien ik ook van plan ben om één dezer dagen een nieuwe kaart te kopen heb ik de volgende vraag. Wie kan mij vertellen hoe deze kaart zich op 2D gebied gedraagt ? Heb namelijk van de week een Chaintec Xabre 400 128mb ingebouwd gehad en deze viel me op 2D gebied vies tegen .... Bij een resolutie van ik meen 1280 x 1024 had ik een freq van 85 en zag het er niet echt mooi uit (19" Philips triniton) Greetz Ger
Link naar reactie
[quote:dd2d40ec50="flexjes"]Ik denk dat ik voor de ati raedon pro 9500 ga.[/quote:dd2d40ec50] Goeie Keus! [quote:dd2d40ec50="flexjes"]Maar kan ik daar de komende 2-3 jaar wel goed mee vooruit??[/quote:dd2d40ec50] Jot, da ga wel [quote:dd2d40ec50="flexjes"]En zijn er in deze prijsklasse maar zo weinig goede kaarten??[/quote:dd2d40ec50] De R9500PRO is op dit moment de beste kaart uit die prijs klasse. Je hebt dan ook nog die opgevoerde Ti4200XP, maar de R9500PRO is veel sneller voor het zelfde geld, dusss...
Link naar reactie
[quote:7737c49bef="Gewwy"]de ATI Radeon 9500 PRO. Aangezien ik ook van plan ben om één dezer dagen een nieuwe kaart te kopen heb ik de volgende vraag. Wie kan mij vertellen hoe deze kaart zich op 2D gebied gedraagt ? [/quote:7737c49bef] Ik heb een Gigabyte Radeon 9500pro in mijn PC gehad op een iiyama Vision Master Pro511. De kaart gaf goed beeld, mooi scherp.
Link naar reactie
Ik heb even naar vobis en paradigit gebeld. Bij vobis kenden ze de ati raedon 9500 pro niet eens en bij paradigit moest ie binnen een paar weken in het assortiment zitten maar hij zou op een bedrag van 279 of 289 komen. Scheelt het dan zoveel in prijs als je hem via internet koopt, want na jullie reacties ben ik heel positief over de kaart en ik zou hem graag willen. bedankt en groeten flexjes
Link naar reactie
Ik wil dus heel graag de 9500 pro, maar ik heb al naar veel zaken gebeld maar ze zijn overal pas eind januari binnen maar ik heb eigenlijk geen zin om daar op te wachten. Heeft er iemand nog alternatieven voor zo'n 250 euro, of hebben jullie al wat over de levertijd gehoord wat ik dan gemist heb???ik wil in ieder geval niet de geforce 4 ti 4200 want dan wacht ik liever tot eind januari. bedankt en mzzl flexjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...