Ga naar inhoud

golvende strepen op monitor, hoe kan dat?


Aanbevolen berichten

Hoi, Bij een egale kleur (zoals aan de zijkanten van het beeld bij dit forum) zie ik strepen in het beeld alsof iemand een steen in het water heeft gegooid. Als ik de monitor beweeg, bewegen de strepen ook. De strepen zitten vooral in de rechtsonder hoek. Ik vermoedde dat het aan de boxen (standaard pc-boxjes) zou liggen, maar als ik die verder bij de monitor weg zet verandert er nauwelijks iets. Als ik de instelling 'Moire' verticaal op maximaal zet, verdwijnen ze bijna, alleen trilt het dan rechtsonder in beeld. Iemand enig idee hoe die strepen/trilling ontstaan en hoe ik ze helemaal wegkrijg? Ik heb een LG 915 plus. groet, N.
Link naar reactie
Ik snap je niet helemaal, maar, heb je je videokaart overgeklokt??? Of resolutie te hoog voor monitor.... #edit# nu ik er over nadenk, een kennis van me had dit ook eens met een monitor, ook al was het alleen maar omdat het een supermatige monitor was van 3 jaar oud.... :o probeer het eens met een andere monitor, als je het dan niet meer hebt weet je iig dat et aa je monitor ligt, dan kun je eff met de instellingen van de monitor wat proberen, of ermee teruggaan als er nog garantie op zit :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...