Ga naar inhoud

Nieuwe GPU van S3; Delta Chrome


Aanbevolen berichten

Het ziet er naar uit dat ook S3 werkt aan een nieuwe GPU, de Delta Chrome, een dx9 kaart met ook 8 pipelines. Lees maar: http://www.s3graphics.com/index.html Ik heb ooit een Savage4 en Savage2000 gehad, het was een beetje een haat liefde verhouding, UT met metal met s3 textures was z'n tijd ver vooruit en draaide geweldig. Ook Q3 met S3 levels, zonder 8 stencilbits en soft T&L draaide waanzinnig. Ik hoop dat dit bedrijf weer helemaal terug komt.
Link naar reactie
Persoonlijk heb ik iet veel vertrouwen in S3, ik heb in het verleden ook een Savage 2000 in me pc gehad. ik ben het met je eens dat de S3 Texture maps voor q3 geweldig waren maar deze draaiden ook met een GeForce kaart. Het zal mij benieuwen of S3 met een kaart komt die zich kan meten met de groten, ik denk eerder dat het een concurent voor de Sis Xabre II (ook directx 9) dan van de Ati R300/R350 of de nVidia NV30/35
Link naar reactie
Ik heb net alle ".pdf" bestanden van de S3 Delta ChromeX9 gedowload. ik zal ze eens even gaan bestuderen. 8 pipelines is wel veel maar ja. dat wil nog niets zegen. Ik had bijvoorbeeld van de Matrox Parhelia ook veel meer Power verwacht op 3D gebied. en dat viel ook wel mee. Ik vewacht dus niet zoveel van de Delta ChromeX9 en de Xabre II. maar ja mischien krijg ik wel ongelijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...