Ga naar inhoud

Videokaart GeForce 4 MX -- beeld kloon vragen.


Aanbevolen berichten

Ik heb nu eidelijk beeld op zowel de pc monitor als de t.v, maar als ik opstart dan sluit de pc monitor af net voor het openen van het bureaublad en start vervolgens door naar de t.v. Via de t.v. klik ik de kloon optie en dan pas start ook de pc monitor op. Bij afsluiten sluit de pc wel automatisch af. Haal ik echter de svhs plug uit de videokaart (Geforce 4 mx 440) , dan start de pc monitor wel normaal op maar wil de pc niet meer automatisch afsluiten , dus 5 seconden de knop vasthouden.De videokaart ziet dus mijn pc monitor als kloon , maar het moet volgens mij toch andersom ? Het lijkt mij toch ook normaal dat ik de svhs plug permanent op de kaart aangesloten heb. Ik had gehoopt dat ik de t.v. moest klonen maar die optie is niet actief op de pc monitor. Wie kent dit probleem of heeft een goede raad. Gijs [i:ca64dbd016][[color=darkred:ca64dbd016]Gemodereerd[/color:ca64dbd016]]Schrijffouten maakt iedereen, incl. ik, maar fouten maken in de naam van de topic is wel heel ernstig, ik ben dan maar zo vrij geweest om deze te veranderen, graag volgende keer beter op letten. Ik heb ook meteen je vraag in het onderwerp gezet, dat is wat duidelijker, dit is ook weer een tip voor de volgende keer Gr, Red Dragon[[color=darkred:ca64dbd016]/Gemodereerd[/color:ca64dbd016]][/i:ca64dbd016]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...