Ga naar inhoud

Ti 4400 of Ati 9500 PRo


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wanneer zouden ze weer komen dan?? Ik heb namelijk het liefst een hercules en ik heb gehoord dat deze kaart slecht te overklokken is (niet de hercules maar de 9500pro op zich) maar dat weet ik dus niet zeker. In de review van tom kwam de 9500 pro er niet zo heel geweldig vanaf vond ik dan tegenover de 4400, en ik denk als je de 4400 overklok naar een 4600 dat ie de 9500 pro ver achter zich laat maar ik kan het verkeerd zien. Greetz Mob :lol:
Link naar reactie
[quote:fc20f733eb="hjs"]Luister naar ons, of hou op met zeuren als je het zelf zo goed weet. ga naar Google, doe een search naar [b:fc20f733eb]Radeon 9500 Pro Review[/b:fc20f733eb], lees minstens 10 reviews en kijk vooral naar de benchmarks met Aniso en FSAA aan, en koop dan de kaart waarvan jij denkt dat hij het beste is. :evil:[/quote:fc20f733eb] Waar slaan die bijdehande opmerkingen op ik vraag gewoon om raad en ik heb elke keer gezegd IK DENK dus ik weet niks zeker dus weet ik het zeker niet zelf al goed zoals jij beweerd. En ik heb er nergens over gesproken dan ik een asus wil en ik zuer helemaal niet ik vraag gewoon om raad en als ik wat nieuws ondervind van die 2 kaarten dan meld ik dat gewoon maar dan moet je niet gaan zeggen dat ik zeur. Greetz (behalve naar hjs) Mob
Link naar reactie
MobFigure. wint je niet op. Wat HJS bedoeld is dat we het hiet op dit forum in verscheidende topics uitgebreid over de Radeon 9x00 hebben gehad en zijn kwaliteiten. Iedereen is er over eens dat de Radeon 9500 pro stukken beter is dan de GeForce 4 ti 4400. Het is dan eigenlijk wel frustrerend om te zien dat iemand de kracht van de Radeon 9500 pro niet ziet omdat hij naar een paar domme benchmarks kijkt zonder de rest van het artikel rond de benchmarks goed te lezen. Vandaar de reactie van HJS en mijn conclusie die ik al eerder poste: [i:d881d8c378]Koop maar een GeForce 4 ti 4400[/i:d881d8c378] Omdat jij niet weet wat ANISO en FSAA betekenen en gewoon domweg de snelste kaart wilt zonder beeld verbeterende functies e.d. tja. dan kan je gewoon beter een ti 4400 kopen. Als jij je goed zou gaan verdiepen in de Radeon 9500 pro door verder te kijken dan wat Benchmarks kom je vanzelf wel tot de conclusie dat de Radeon 9500 pro beter is. Ik heb hier nu genoeg over gezegd. de keuze is bij jou. en vraag nu niet weer naar de bekende weg.
Link naar reactie
Je heb gelijk ik heb de artikelen beter gelezen en bij hard gaaqn denken en ja die directx 9 is wel erg interesant. Sorry voor mijn uitbarsting maar werd me eventje teveel. Nogmaals sorry, en hjs ik heb niks tegen je maar werd me ff teveel. (en natuurlijk de beeldverbeterende functies zijn interesant) Hoe zou deze kaart te overklokken zijn?
Link naar reactie
Je moet vooral voor de beeldverbeterende functies gaan. DirectX 9 op de Radeon 9500/9700 is niet echt interessant. Tegen de tijd dat DirectX 9 noodzakelijk is vanwege de software is de Radeon 9700pro wat de GeForce 3 nu is. En daarmee bedoel ik twee jaar oud... En dan had de GeForce 3 bij de introductie een final DirectX 8. Tegenwoordig hebben we alleen nog beta's...
Link naar reactie
[quote:91eccc11aa="Slashhead"]Je moet vooral voor de beeldverbeterende functies gaan. DirectX 9 op de Radeon 9500/9700 is niet echt interessant. Tegen de tijd dat DirectX 9 noodzakelijk is vanwege de software is de Radeon 9700pro wat de GeForce 3 nu is. En daarmee bedoel ik twee jaar oud... En dan had de GeForce 3 bij de introductie een final DirectX 8. Tegenwoordig hebben we alleen nog beta's...[/quote:91eccc11aa] Idd, daar hoef je het niet voor te doen. Maar, neem de 9500 Pro, de laatste revisie en drivers doen iets heel goed met de CPU handling: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1756&p=5
Link naar reactie
Nu het zoeken naar de nieuwe ATI Radeon 9500PRo in volle gang is vraag ik me af hoe je nu handig kan zien dat het daadwerkelijk de verbeterde 9500pro is en niet de oude... Ik weet dat 1 detail is dat ze niet meer van de 128mb samsung gebruik maken , maar hoe is het nou het makkelijkst te checken om welke t gaat? Neem bijvoorbeeld de VGA AGP Club3D ATI Radeon 9500Pro 128BGA voor Euro 239,00 bij www.dvc-computers.nl, weet iemand welke dit bijvoorbeeld is? Misschien zeggen de letters BGA iets?
Link naar reactie
[quote:370a39d80f="MobFigure"]weet iemand dit zeker? En wat is er mis met de oude ten opzichte van de nieuwe dan?? ik wil dit namelijk allemaal weten en of dit echt de oude is voor ik rond ga mailen dat ik ze wil bestellen. Greetz Mob :lol:[/quote:370a39d80f] Ik snap niet wat je bedoeld met oud. De Radeon 9500pro is nieuw en oude modellen bestaan niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...