Ga naar inhoud

Ti 4400 of Ati 9500 PRo


Aanbevolen berichten

Hi Guys Ik wilde eerst de geforceFX maar die gaat pas in februari komen nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik 500 euro wel een beetje te gek vind voor een videokaart aangezien er nog meer belangrijke dingen zijn dus ben ik het gaan kijken naar een goedkopere videokaart. Ik kan de keuze niet maken tussen een: ti4400 en de 9500 pro Wie kan mij de voor en nadelen opsommen van de beide kaarten en welke is daad werkelijk sneller en zit ati nog steeds met zijn slechte driver problemen enz enz. (ik weet al dat de 9500pro slecht leverbaar is op het moment) Alle hulpzame reacties zijn welkom. Greetz Mob :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

de Radeon 9500 pro zeker weten!! Als ik geen GeForce FX koop word het ook een Radeon 9x00 en ik heb nu een Ti 4400 slechte drivers is verleden tijd. de drivers van ATI zijn prima in orde. de Radeon 9500 pro is helemaal niet slecht leverbaar. ze zijn gewoon leverbaar. kijk en bel eens naar de bedrijven die op www.tweakers.net/pricewatch staan. www.eynstein.nl en www.wintelco.nl heeft ze in iedergeval voor 240 Euro. lees nog maar eens een review op internet op www.anandtech.com en www.tomshardware.com
Link naar reactie
[quote:f127c166fb]DigiTimes weet ons te melden dat de grote aanvoer van de Radeon 9500 Pro voor de consument voorlopig niet merkbaar zal zijn. Dat wil zeggen de losse kaartverkoop, want de OEMs hebben een grote hand op de huidige aanvoer van de Radeon 9500 Pro weten te leggen. De kaart is voor de grote pc-fabrikanten zoals Dell en HP zeer aantrekkelijk door de uitstekende prijs/prestatieverhouding, aangezien de 9500 Pro tweehonderd dollar goedkoper is dan de 9700 Pro en in sommige gevallen beter presteert dan de duurdere broer. Het is vooralsnog niet bekend wanneer de Radeon 9500 Pro in grote aantallen beschikbaar zal zijn als losse kaart voor de consument, maar ondanks dat het volgende kwartaal al de opvolgers van de huidige topkaarten zullen verschijnen - de R350 en de RV350 - zal ATi voorlopig de Radeon 9500 Pro blijven produceren. Zeker omdat het bedrijf met deze kaart de concurrentiestrijd tegen nVidia met open vizier kan aangaan, hoewel de kaart dus nog niet op grote schaal in de losse verkoop te vinden is. Daardoor blijft ATi aan haar agressieve marketingstrategie houden, door onder meer twintig procent korting te bieden aan haar retailers. nVidia kan hierop natuurlijk niet achterblijven en antwoordde als volgt: Facing the price competition, Nvidia responded by lowering the prices of its NV18 and NV28 chips in China by more than 10% at the end of November, which it expects will open up the market segment because of ATI's Radeon 9500 PRO shortage. [/quote:f127c166fb] Je ben wel enthousiast erover is hij zoveel beter dan de ti 4400????
Link naar reactie
Het klopt wel dat de Radeon 9500pro erg moeilijk te krijgen is. Als ze Nederland binnenkomen zijn ze allemaal eigenlijk ook alweer verkocht... Club3D mailde mij gisteren dat Compaq de hele productie van deze kaarten heeft opgekocht bij ATI. Alleen Gigabyte, die zelf de kaarten maakt, kan op dit moment leveren, zij het dat de vraag groter is dan het aanbod.
Link naar reactie
[quote:5051dd7075="Red Dragon"]Dan moet Mobfigure maar een Compaq kopen ;) //Mobfigure Ik zou je speur tocht naar een Radeon 9500 pro niet opgeven. het zoeken is zeker de moeite waard. wacht anders nog even tot ze beter leverbaar zijn[/quote:5051dd7075] Ja ik denk dat je gelijk heb. Ik ben al aan het mailen naar verschillende zaken. Ik denk als ik nu een ti4400 koop dat ik spijt krijg dat ik de 9500pro niet heb genomen, zeker als er dalijk plosteling versneld directx 9 spellen komen. Greetz Mob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...