Ga naar inhoud

Ati 9500 Pro of Nvidea Ti 4200XP


Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort een nieuwe videokaart kopen, maar zit tussen 2 kaarten te twijfelen: -Ati 9500 Pro 128mb -POV Ti 4200 XP 128mb De laatste kaart is vrij makkelijk te overklokken, vooral de fabrikant heeft het daar graag over. Overigens is dat overklokken bij de iets duurdere Ti4200 XP Super Edition (wat een leuke naam :) ) al gedaan (als ik het overigens goed heb). De kaarten zijn qua prijs ongeveer hetzelfde, dus vandaar de vergelijking (ook omdat ik hem nog niet ben tegen gekomen op de forums) De kaart wil ik graag gebruiken voor 3d programma's zoals 3ds Max 4, en evt. voor een aantal spellen. Het systeem waar de kaart voorlopig in komt is een P3 866 Mhz met 320 mb sdram. Dit 2 jaar oude systeempje is dus te weinig om lekker met de kaart uit de voeten te kunnen, maar over 2 of 3 maanden ga ik upgraden naar een 2200+ dus dan kan de kaart mooi tot z'n recht komen.
Link naar reactie
Yep de Radeon 9500 pro verslaat de Gf ti 4200,4400 met gemak en soms de ti 4600. (in directx zijn de radeon's sterk, in opengl iets minder. Maar als je AA en/of Anisotropic aanzet dan worden de Gf 4 in elkaar gestampt door de Radeon's) NEMEN DUS. de Radeon :D om precies te zijn deze link om de test de zien van [url=http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1756&p=4]anandtech[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...