Ga naar inhoud

-= POV GeForce 4 ti 4200XP Topic =-


Aanbevolen berichten

[quote:56e86435b6="no_name"]Maar jij kan de memory op 730 krijgen ik niet. Met de videokaart op 318/695 en de FSB op 113[/quote:56e86435b6] Maar jij kan de Vcore op 318 krijgen, ik maar op 310 :cry: en dat is niet eerlijk oooh nee.. :D Btw, heb jij pc 100 of 133 SDRAM, pc100 denk ik hè P.S. Red Dragon, mischien is het tijd om de topicname in "hoe krijg ik de meeste 3Dmarks uit m'n pctjûh" te veranderen! :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

[quote:c517e3000a="Bockempiep"]P.S. Red Dragon, mischien is het tijd om de topicname in "hoe krijg ik de meeste 3Dmarks uit m'n pctjûh" te veranderen! :lol:[/quote:c517e3000a] Ja, Hallo :roll: we blijven niet bezig he. Ik kan wel antwoord op die vraag stellen kan er daarna meteen en slotje op ;) meeste 3dmarks kan je met je pc halen als je upgrade naar een P4 3,06ghz en een Radeon 9700pro en je hele pc zwaar overklokt. :wink: ps. ik snap echt niet wat die 3dmarks er nu toe doen. ik heb ooit 13022 punten gehaald en ga pas weer een nieuwe test draaien als ik een GeForce FX heb en eerder niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...