Ga naar inhoud

tft scherm pixel loss?


Aanbevolen berichten

Sony garandeerd volgens mij op de Vaio een sherm zonder zieke pixels. Omruilen zou dus gewoon moeten kunnen. Ik heb nu mijn tweede TFT scherm maar wel voor ik hem meenam even in de winkel rustig gekeken of er geen dode pixels in het sherm zaten In de garantie staat wel dat er bij dide pixels een ander sherm komt maar het is gewoon lastig als je er weer mee terug moet. Gewoon voor aankoop het sherm dat je ook mee naar huis wilt nemen even bekijken geen winkel zal hier bezwaar tegen maken scheelt ook hun een hoop werk als er wel wat mis blijkt te zijn
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:f8233ecde3="Long John"]Sony garandeerd volgens mij op de Vaio een sherm zonder zieke pixels. Omruilen zou dus gewoon moeten kunnen. Ik heb nu mijn tweede TFT scherm maar wel voor ik hem meenam even in de winkel rustig gekeken of er geen dode pixels in het sherm zaten In de garantie staat wel dat er bij dide pixels een ander sherm komt maar het is gewoon lastig als je er weer mee terug moet. Gewoon voor aankoop het sherm dat je ook mee naar huis wilt nemen even bekijken geen winkel zal hier bezwaar tegen maken scheelt ook hun een hoop werk als er wel wat mis blijkt te zijn[/quote:f8233ecde3] Ik wil een 17" TFT kopen, de Samsung 171N, maar alle winkels waar ik vroeg of ik het scherm mocht testen op dode pixels zeiden dat dit niet mocht. De winkels hanteerden de minimumeisen die de fabrikant stelt: maximaal 4 dode (constant donker, of lichtgevend) pixels of zoiets. Welke (grote) winkels laten wel testen (rond Amsterdam)?
Link naar reactie
[quote:49fd0ff014="diniz"]Samsung hanteert 0 pixel garantie, anders moet je samsung maar eens bellen: 08002295214 zij vertellen wel wat ze hanteren, ik had met mijn samsung 152T 2 dode pixels, ik vrijdag naar samsung bellen, maandag stond de koerier voor de deur met een nieuw dode pixelvrij scherm. Succes.[/quote:49fd0ff014] Dit klinkt te mooi om waar te zijn maar gaat in tegen wat tientallen winkelmedewerkers mij vertelden. Ook een CT-test (de concurent :wink: ) geeft aan dat ze klasse II hanteren (een bepaald aantal kapotte pixels mag), 0 dode pixels is klasse I dacht ik. Waar heb jij jouw informatie vandaan? Kun je een link geven? Dat zou in de winkel namelijk veel schelen!!!
Link naar reactie
[quote:042d95f270="diniz"]Bel samsung maar, ik heb het nr erbij gezet. Ik lul geen onzin ofzo...[/quote:042d95f270] Ik heb net gebeld. Samsung heeft GEEN 0 dode pixel garantie. Bij 3 dode pixels een nieuwe. Evt. bij minder afhankelijk van kleur en positie tov elkaar. Waar heb jij jouw informatie vandaan? Welke winkel kan ik zo'n scherm, Samsung 171N, WEL testen op 0 dode pixels? Moeten ze ze dat type welk verkopen natuurlijk :wink:
Link naar reactie
"diniz"Ik heb met 2 dode pixels een nieuw scxherm gekregen en iemand die ik ken heeft met 1 dode pixel een nieuw scherm gekregen. En we hebben allebei Samsung. [url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16294562#16294562[/url] "Gathering of Tweakers" Ik heb 3 kapotte subpixels op me samsung 181t en krijg geen nieuwe. Blijkbaar een uitzondering. Zaten ze in het midden?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...