Ga naar inhoud

nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe videokaart kopen maar weet niet welke, een vraag die al veel gesteld is. Maar hier komt nog eens bij dat ik mijn oude systeem wil upgraden. Dit wil ik pas volgend jaar doen. Nu heb ik een P3 667, ong 400 mb ram pc133 en een 3dfxkaart voodoo3 3000. Als ik nieuwe pc koop zou dat in de richting van een p4 2,0 G worden.
Link naar reactie
Hoeveel zoe je eraan uit willen geven? Voor een P-4 is een snelle kaart wel leuk(hoge fsb...), dus dan raad ik je een Ati Radeon 9700 aan. Alleen is deze vrij prijzig(ongeveer €500,-) Kijk anders eens voor een Leadtek GF-4 Ti 4400 of 4600. Deze zijn minder duur en presteren ook zeer goed(€250,- tot €350,-) Suc6
Link naar reactie
je hebt 1500 euro voor een systeem van het voorjaar, maar je wil nu al een videokaart? Kun je beter gewoon wachten en kijken wat er dan te koop is. qua videokaarten komen bijna de Radeon 9500 (pro) kaarten eraan en eind van het jaar de nieuwe nVidia nv30 qua moederborden en procesorren gebreurt er ook nog het een en ander voor volgend jaar, oa de nForce2. Maar voor 1500 euro nu, zou ik een Amd XP kopen en dan een POV ti-4200 XP als videokaart ofzo, Raid systeem voor je HD, voldoende geheugen en een ruime, mooie kast met zware voeding.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...