Ga naar inhoud

monitor zwart tijdens laden os


Aanbevolen berichten

Als windows 98 geladen is krijg ik 3 seconden bureaublad in beeld en daarna wordt mijn beeld zwart :x . Ecter mijn pc draait gewoon door. Ik heb ondertussen andere monitors en videokaarten geprobeerd maar probleem blijft bestaan. ook als ik XP ga instaleren. De setup gaat goed maar op het moment dat xp laadt krijg ik even de xp logo in beeld en daarna wordt mijn scherm zwart (pc blijft doordraaien). Onder DOS werken is geen probleem en de koeling draait permanent. Wie kan mij helpen???? :cry:
Link naar reactie
Je hebt waarschijnlijk een hardware conflict (IRQ) en of je hebt een hardware configuratie in elkaar gezet, die niet correct wordt ondersteund door het BIOS. Je kan gaan spelen met je IRQ of kijken of er een BIOS update is die dit symptoon verhelpt. (vroeger TX was pas uit en w95: PC was helemaal scsi en bootte dus scsi, hing ik vervolgens een IDE schijf in en kreeg het symptoom wat je beschreef. Boote ik van IDE was er geen probleem) Na 1 maand zag ik een BIOS update die dit beschreef : Flash en opgelost. Als de andere suggesties niet helpen, dan denk ik dat je uitgebreide hardware info moet geven en een verse windows install moet doen. Succes 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...