Ga naar inhoud

Heeft nieuwe videokaart zin???????


Aanbevolen berichten

Hij heeft nu een goedkopere "oude" kaart genomen en hij kan dus nu weer even vooruit met games. Als hij over een aantal maanden een nieuwe pc zou kopen neemt hij een nieuwere. Maar voorlopig kan hij voor weinig geld weer even vooruit. En dadelijk heeft hij 2 pc's waar hij alle games op kan spelen :D zij het niet even mooi, maar das weer een heel ander verhaal.
Link naar reactie
  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Mooi dat je mijn mening ook gedeeltelijk deelt..maar het ging hem er eerst om of de kaart die hij wilde kopen(dacht een ti-4400) een beetje "overkill"was voor zijn systeem...Ja in principe wel [b:f3c4afb9f8]maar[/b:f3c4afb9f8]de rest loopt alweer een beetje achter met tegenwoordig de 2 gig plus processoren..snapie..de rest is binnenkort toe aan een "renovatie" no offence
Link naar reactie
[quote:8c8febea2a="radjatoe"]Mooi dat je mijn mening ook gedeeltelijk deelt..maar het ging hem er eerst om of de kaart die hij wilde kopen(dacht een ti-4400) een beetje "overkill"was voor zijn systeem...Ja in principe wel [b:8c8febea2a]maar[/b:8c8febea2a]de rest loopt alweer een beetje achter met tegenwoordig de 2 gig plus processoren..snapie..de rest is binnenkort toe aan een "renovatie" no offence[/quote:8c8febea2a] Dat is jouw mening, misschien vind hij de games zoals ze nu lopen best en heeft hij helemaal geen behoefte aan een upgrade. Bovendien die GF4 is 2x zo duur en dat is ie niet waard, zeker niet in die setup. Stel dat hij besluit up te graden over een maand of 6, dan heeft hij 100 euro over die hij op die GF4 heeft bespaard en daar kan hij tegen die tijd, misschien wel een Radeon 9700 of een ti4600 voor kopen.
Link naar reactie
Nu spaar ik voor een heel nieuw systeem. Dit was de laatste update voor de pc. Misschien dat ik nog een snellere processor erop zet, maar meer niet. PS: hoe kan ik erachter komen welke processor er nog op mijn moederbord kan, in het boekje staat t/m 1000 ghz en wat er nog meer uit zal komen :-? . Dan weet ik nog niks. M@XXER
Link naar reactie
[quote:a7423cdc62="M@XXER"]Nu spaar ik voor een heel nieuw systeem. Dit was de laatste update voor de pc. Misschien dat ik nog een snellere processor erop zet, maar meer niet. PS: hoe kan ik erachter komen welke processor er nog op mijn moederbord kan, in het boekje staat t/m 1000 ghz en wat er nog meer uit zal komen :-? . Dan weet ik nog niks. M@XXER[/quote:a7423cdc62] 1000 ghz nou dan kan je nog wel even mee :o :wink: Ik zou even op de site van je mobo fabrikant kijken en het laatste bios downloaden daar staat wel bij tot hoever je er dan in kan stoppen.
Link naar reactie
Ik kom nooit in mijn bios, dat vind ik allemaal eng :oops: . Dadelijk doe ik iets fout en dan werkt het allemaal niet meer. M@XXER PS: ik ben een gamer en weet een beetje de standaard dingen, zoals pc formateren, tv-out aansluiten, maar weet bv niet hoe je moet overklocken, zou opzich nog wel willen leren, maar ben bang dat het dadelijk fout gaat en dan heb ik geen garantie meer :cry: .
Link naar reactie
[quote:027ded37cf="M@XXER"]Ik kom nooit in mijn bios, dat vind ik allemaal eng :oops: . Dadelijk doe ik iets fout en dan werkt het allemaal niet meer. M@XXER PS: ik ben een gamer en weet een beetje de standaard dingen, zoals pc formateren, tv-out aansluiten, maar weet bv niet hoe je moet overklocken, zou opzich nog wel willen leren, maar ben bang dat het dadelijk fout gaat en dan heb ik geen garantie meer :cry: .[/quote:027ded37cf] maar jah, zo zijn we allemaal ooit begonnen, lees gewoon eens rustig wat sites over OC'en door, lees de Faq van Ba, bovenaan de lijst in het moederborden forum door, en neem gewoon de tijd.. het is ook een hobby, gewoon een beetje extra persen uit je systeem voor nop....
Link naar reactie
Advies: Als je er zeker van wilt zijn dat je videokaart het doet moet je de kaart niet zomaar bij 'een' winkeltje op internet kopen. Je kunt beter bij de grotere en bekende stores iets kopen bijv. Computerland. Trouwens ik draai zelf ATi Radeon 8500 en ik ben er zeer tevreden mee. Maar als ik jou was zou ik wachten tot de ATi 9700 pro in prijs gedaald is of je wacht op de Geforce 5 +- 5 maanden als je dat er voor over hebt. Als je voor de 9700 gaat weet je in ieder geval zeker dat je alles eruit haalt. (let wel op voeding een 450 watt blok kan goed van pas komen zeker met een nieuw systeem )
Link naar reactie
He, Ik koop ook het liefst in bekende pc-zaken, alleen zitten die niet echt bij mij in de buurt. Ik heb alleen simpel pc zaakje in het dorp, die is vrij duur, tenminste het systeem wat daar samenwordt gesteld kan je ergens anders voor zo'n 10 % en waarschijnlijk meer kopen. En meestal is via internet bestellen toch goedkoper dan in de winkel kopen ofnie? Op internet is trouwens ook (bijna) alles te vinden, niet in elke zaak hebben ze alles. M@XXER
Link naar reactie
[quote:af481c3b89="..::T-DeX::.."]Advies: Als je er zeker van wilt zijn dat je videokaart het doet moet je de kaart niet zomaar bij 'een' winkeltje op internet kopen. Je kunt beter bij de grotere en bekende stores iets kopen bijv. Computerland. Trouwens ik draai zelf ATi Radeon 8500 en ik ben er zeer tevreden mee. Maar als ik jou was zou ik wachten tot de ATi 9700 pro in prijs gedaald is of je wacht op de Geforce 5 +- 5 maanden als je dat er voor over hebt. Als je voor de 9700 gaat weet je in ieder geval zeker dat je alles eruit haalt. (let wel op voeding een 450 watt blok kan goed van pas komen zeker met een nieuw systeem )[/quote:af481c3b89] Hij heeft hem bij Completer gekocht en dat is een prima shop. Grote ketens zijn veel te duur en vaak is het personeel niet proffesioneel en praten ze maar gewoon wat dure spullen aan.
Link naar reactie
Pak gewoon de drivers die in deze link staan: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=70988&start=40 Deze dus: [quote:c16f27d83d]New Unofficial Radeon Drivers - 5:20 pm EST - MrB Warp2Search and DrivenHeaven are hosting new leaked drivers for the Radeon line of cards. Unofficial Beta Windows XP Drivers Vesion: 6.13.10.6200 Unofficial Beta Windows 2000 Drivers Vesion: 5.13.10.6200 Unofficial Beta Windows 98/ME Drivers Vesion: 4.13.9069 [url=http://www.hardsite.dk/radeon_7.79b2_9x_xp.rar]Download Here[/url] - Thanks to Hardsite.dk[/quote:c16f27d83d]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...