Ga naar inhoud

Point of View GeForce 4 Ti-4200XP


Aanbevolen berichten

Op de C!T website staat een heel lovende advertentie over deze kaart, hoewel de filters slecht zouden zijn. Maar die zouden nu al vervangen zijn. Er stond wel ergens in een topic dat eynstein ze gemodificeerd heeft, maar wat is er aan veranderd? En is het in zijn geheel een goede keus om die kaart te kopen? Want ik het merk zegt mij niks, heeft het een beetje een goede reputatie? En wat is jullie indruk van de kaart in zijn algemeen? Bvd ps. Wat me trouwens ook opvalt is dat de kaart ongeveer 30 euro duurder is, als een "gewone"ti 4200, hierdoor wordt het prijsverschil met een ti 4600 wel weer een stuk kleiner...
Link naar reactie
De tweede revisie van deze kaart is goed en doet niet onder voor andere merken. Meeste merken gebruiken ref designs waardoor de basis van iedere kaart hetzelfde is. Meestal wijkt alleen de koeler af. Eynstein heeft het 2D filter uitgeschakeld vermoed ik, aangezien ze te kennen geven dat het omkeer baar is. Dit kun je doen door spoelen kort te sluiten en condensators te verwijderen.
Link naar reactie
wat heeft het voor nadeel dan dat ze verwijderd zijn, want er moet wel een negatieve kant aan zitten, anders zouden fabrikanten er toch geen opzetten? En wat doet dat filter dan? -edit- Sorry, ik typte weer eens voordat ik nadacht, heb al uitgevonden op een of ander forum wat het doet, je radio beschermen :D maar vinden jullie het een goede kaart en merk? -edit-
Link naar reactie
eynstein doet niks dat niet verwijderd kan worden, dus de garantie vervalt helamaal niet. Volgens de gasten van eynstein, wordt door hun trukje de 2D nog even beter. Ze slopen dus helemaal niks aan de kaart !! Bockemepiep (oid) op dit forum heeft de kaart, die zou even kunnen kijken wat ze precies doen, aanrader die kaart !!
Link naar reactie
HSJ (oid) heeft gelijk. :P Die kaart is echt super! :D Alleen de R9700 en Matrox is beter, maar die zijn asociaal duur vind ik :roll: Bij mij draait hij op 310/730MHz stabiel (stukje sneller als Ti4600) dus die 255 euro is het echt wel waard! De beeldkwaliteit is ook goed, niks minder dan andere kaarten, dus waar wacht je nog op? Kope die hap! :D Hier staat nog wat info: [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=71826[/url]
Link naar reactie
Sorry voor die oid, wist niet meer precies hoe ik je naam moest spellen :roll: Het filter gaat er niet af, ze slopen echt niks aan je kaart, want dan kunnen ze ook geen garantie meer geven!! Ze doen iets met zilverlijm oid vermoed ik. Bockempiep even niet lezen, maar de kaart is nu: Point Of View Ti 4200 XP 237.00 Bij: transportkosten + 6.25 Bij: transportverzekering + 1.49 Totaal te betalen (incl. BTW) 244.74 Dat is dus als je geld overmaakt, heb ik zeker al 6 keer gedaan bij deze winkel en ik vertrouw ze compleet, heb je twijfel, moet je rembours doen, dan komt er 8 euro bij.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...