Ga naar inhoud

Mooie 19inch CRT monitor +/- 250E


Aanbevolen berichten

Ik ben zo langzamerhand wel toe aan een nieuw beeldscherm. Nu heb ik nog een 15 inch Packard Bell scherm met geintegreerde boxen. Hij doet het nog goed maar ik vind toch dat een 15 inch scherm niet meer kan. Laats las ik in de C!T een artikel over 19 inch schermen en de Hyundai P910+ kwam daar als beste uit de test, die was toen 250 euro. Ik ben nu een beetje aan het rondzoeken naar dat beeldscherm maar ik kan hem niet bij veel winkels vinden. Ik wil hem eigenlijk gaan kopen op de HCC beurs maar ik heb er een hard hoofd in dat ik die Hyundai daar kan vinden. Dus mijn vraag is weet iemand nog een mooi 19 inch scherm voor +/- 250 euro. ps. omdat ik nu dus geintegreerde speakers heb moet ik ook een nieuw speakersetje zelf viel mijn oog op de Labtec APX 4620 is dat een leuk setje. Ik doe trouwens het meeste games en internetten op de PC (mocht dat iets uitmaken :) )
Link naar reactie
De duurste rond de 400? Ik weet niet naar wat voor merken jij kijkt maar de duurste zal beslist meer dan 400 kosten. maar rond de 450 a 500 euro zal je al wel een goede monitor krijgen. En je zal inderdaad ook een 19" voor 250 euro's krijgen, maar verwacht er dan niet te veel van kwa kwaliteit.... Meestal gaat het dan om low-budget shit.....
Link naar reactie
een goed alternatief is gewoon een mooie '17 CRT. Voor 200€ heb je een prachtding (samsung) http://www.dixons.nl/Store/productList/productList.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FMonitoren&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FMonitoren&scindex=0&startrange=0
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...