Ga naar inhoud

Vreemd beeld, dubbele Letters en plaatjes


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb last van het volgende probleem, ik heb zoals jullie kunnen zien een GF4 TI 4200 in combi met een Philips 109B CRT monitor (19"). Nu lijkt het net of de afbeeldingen dubbel te zien zijn, dus ik aan het kijken geweest naar de instellingen, maar wat ik ook heb veranderd ik kom niet verder. Ik draai nu 1280x960x32, 85 Hertz. Detonator 30.82 Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met het vinden van de juiste instellingen. Overigens had ik dit probleem ook al bij een 17" LCD monitor. [img:c9aadf7f5a]http://www.wisja.net/foutje.jpeg[/img:c9aadf7f5a]
Link naar reactie
kijk eens naar het meegestuurde plaatje, het lijkt hier net of de monitor aan de rechterkant nog een stuk schaduw heeft (dubbel). Dit heb ik dus bij alles (plaatjes, letters, programma's) Ik heb deze screendump gemaakt voor de instellingen, dan kun je die ook direct zien. Videokaart in en uit? waarom als ik vragen mag?
Link naar reactie
Natuurlijk begrijp ik nu dat jullie niets zien. Oke dan maar even een omschrijving..... :cry: Op de plaats waar ik de pijlen heb gezet lijkt het net of ik een schaduw heb van het plaatje of de tekst. Ik had dit ook toen ik een TFT gebruikte, maar had het niet toen ik mijn oude GF 2 gebruikte. Mijn vraag is eigenlijk, de bovengenoemde instellingen lijken mij toch juist....(?) Heeft er iemand dit wel eens eerder gezien? Weet iemand een oplossing.
Link naar reactie
In aanvulling op slashhead: dit probleem wordt vaak veroorzaakt doordat er 'slechte' verbindingen zijn (hoogfrequent). Bv omdat je een monitor verleng kabel van slechte kwaliteit gebruikt, of een goedkope KVM switch. Je kunt dit eenvoudig testen door alles direct aan te sluiten. Als het probleem weg is, ligt het dus daaraan. Is het probleem niet weg, dan kan het liggen aan je video-kaart. Als je bij je oude kaart exact dezelfde resolutie en refresh rate gebruikte (of hoger) en daar geen problemen had, ligt het aan je kaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...