Ga naar inhoud

Help!


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag bij Completer een Radoen 8500 gekocht... Hij doet het prima, maar bij bevoorbeeld 3d Mark 2002, krijg je allemaal clipping achtige problemen op het beeld. Ook bij het opstarten heb vage rode strepen door het beeld, soms wit en dan weer groen! Wat te doen! Nieuwe bios driver is Beta, kan het wel proberen, maar staat niet dat het iets oplost. Ik heb de nieuwste powered ati Catalyst drivers... Dit is mijn systeem: Informatie over mijn moederbord, direct van Aopen gehaald: AX4BS CPU Intel Penitum 4 CPU Socket 478 400MHz Chipset Intel 845S Intel ICH4 Super I/O Winbond Clock Gen. Cypress Max Overclocking : 992Mhz Main Memory Support PC133 SDRAM SDRAM DIMM x 3 Max 3GB Graphics 4X AGP slot LAN Realtek 10/100Mbps PCI LAN Chip (ALC 201) Sound Analog Devices AC'97 CODEC on-board (AD1885) USB USB1.1 Port x 4 Slots AGP x 1 PCI x 5 CNR x 1 Storage & Back Panel I/O Floppy Drive Connector x 1 Extra IDE Channel (ATA100) x 2 PS/2 Keyboard x 1 PS/2 Mouse x 1 USB Port x 2 COM Port (UART 16C550) x 2 Printer Port (SPP/EPP/ECP) x 1 Game/MIDI Port x 1 Speaker_Out x 1 Line_In x 1 MIC_In x 1 On Board Connector USB Connector x 2 (via optional cable) AUX_IN x 1 CD_IN x 1 MODEM_CN x 1 CPU FAN x 1 System FAN x 1 Chassis FAN x 1 Front Audio x 1 IrDA x 1 BIOS Award PnP 4Mb Flash ROM BIOS Form Factor ATX Board Size 305 mm x 220 mm Ik heb er een P4 1,4 Ghz in zitten, Windows XP SP1, en alles op default instellingen (van de 8500 dan...)
Link naar reactie
Als-ie opstart, krijg je eerst witte strepen door het scherm (niet doorlopende, maar steeds onderbroken), daarna wordt het even rood, schakelt het over naar groen tijdens het Windows XP opstart plaatje en gaat hij naar windows... Daar is alles okee, maar zo snel ik via powerstrip op 256 kleuren ga, heb ik dezelfde problemen weer. Ook als ik bijv. Warcraft 3 speel, zie je in het zwarte gedeelte (fog of war) allemaal clipping achtige dingen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...