Ga naar inhoud

Miele W963 schokbrekers vervangen.


Rene-15

Aanbevolen berichten

Hoi je hoeft aleen de schokbrekers te vervangen want die veren gaan nooit stuk Begin met hetmverwijderen van zeepbak Daar zie je dan 3 schroeven zitten die moeten eruit Dan de deur open daar zitten 3 bouten Dan open je het filter klepje en maak je het slangetje los van het klepje Daarna is het mogelijk om de deur aan de ,inker kant los te trekken soms gaat hij onder moeilijk omdat het beugeltje vastgeroest zit Draai de deur open Verwijderd de plint en dan kan je met een dopset van 13 de schokbrekers losdraaien het is bij het filter iets krap maar is we te doen Let wel op dat als er zwarte olie schokbrekers inzitten dat je die ook weer terug moet plaatsen Ik hoop dat het je lukt anders hoor ik het wel
Link naar reactie
Ik heb de schokbrekers bij het vernieuwen van de koolborstels zien zitten. Moet ik het niet van onderen af doen. ??. En de veren kosten 9€ en zitten er 14 jaar in, heb ze al besteld. Ik had zelf bedacht de deksel eraf. De transport beugels er in, zodat de trommel gefixeerd blijft. Decwasmachine op zijn kant leggen en dan van onder de scokbrekers en van boven de veren. Maat ben bang dat de veren zo sterk zijn dat ik ze er niet af krijg.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...