Ga naar inhoud

Geforce 2 MX400 64MB + TV-OUT op AGP2X???


Aanbevolen berichten

Gelet op de specificaties van de rest van zijn systeem lijkt die MX400 mij toch niet een slechte keus. Ook omdat deze niet veel van de voeding vraagt. Als de MX een TNT2 moet vervangen zie ik daar het nut echter niet van in, omdat het prestatieverschil daartussen te klein is. Daar staat tegenover dat je niet moet verwachten er goed spellen mee te kunnen spelen, daar heb je een ander mobo/CPU/geheugen combinatie voor nodig. Een ook weer een andere videokaart.
Link naar reactie
[quote:6d6eb944fe="egslim"]Gelet op de specificaties van de rest van zijn systeem lijkt die MX400 mij toch niet een slechte keus. Ook omdat deze niet veel van de voeding vraagt. Als de MX een TNT2 moet vervangen zie ik daar het nut echter niet van in, omdat het prestatieverschil daartussen te klein is. Daar staat tegenover dat je niet moet verwachten er goed spellen mee te kunnen spelen, daar heb je een ander mobo/CPU/geheugen combinatie voor nodig. Een ook weer een andere videokaart.[/quote:6d6eb944fe] Oh ja, die gast had nog een draad, wat zijn zijn specs amd k6 300 ofzo toch? Tja dan mag je van een "goede" videokaart ook niet veel verwachten.
Link naar reactie
Ik heb helemaal geen TNT2 M64 Maar ik wil graag een beter dan de S3 6MB AGP2X dus ik zat te denken aan: - TNT2 M64 32MB + TV-OUT ( 39 euro ) - Geforce 2 MX400 64MB + TV-OUT ( 59 euro ) Of hebben jullie nog andere suggesties!!! Het gaat om spellen als UT - GTA2 - THPS2 - R2CW (return 2 castle wolfenstein ) Please welke moet ik nou nemen...of een ATI radeon 7000 ( of minder ) Er zijn er zoveel ik kan nie kiezen Mijn systeem is niet geweldig maar ik ga binnenkort een 500mhz CPU ( socket 7 ) kopen...dus!!! En overclocken
Link naar reactie
Welke moet ik nou nemen voor budget 60 euro MAX !!! - Geforce 2 MX400 64MB + TV-OUT ( AGP ) ( €59,- ) - TNT2 M64 32MB ( AGP/PCI ) ( €39,-/€45,- ) - Asus 7700 GTS 32MB DDR ( AGP ) ( €55,- ) Het gaat erom dat ik gamez als GTA2 - THPS2 - UT (Niet hoge resolutie) simpele 3d gamez...!!! Zeg gewoon welke de beste is..mocht je andere 3d-kaarten in gedachten hebben zeg dat dan ff maar wel voor dit budget!!! Thnxs Rosevalley Guy
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...