Ga naar inhoud

gf4 4200 vs ati 9000


Aanbevolen berichten

[quote:bc6fa3dba0="Bockempiep"]'T is maar net hoeveel geld je eraan wilt uitgeven. De Ti4200 kost meer dan 2x zoveel als de 9000. Ik raad je aan om een POV Ti4200XP te kopen. Net zo snel als een Ti4600 en maar 255 euro's! :D[/quote:bc6fa3dba0] ik denk dat je de 9700 en de 9000 door elkaar haalt... de 9000 kost niet zoveel hoor, goedkoper als de 4200 iig.. de radeon 9700 is nu 399 euro... die is idd 2x zo duur als de 4200, en al is die POV net zo snel als een 4600, de 9700 maakt daarentegen ook weer gehakt van de 4600.... maar vertel eens over je budget??? daarentegen; waarom een radeon 9000???
Link naar reactie
blijft een beetje appels met peren vergelijken vind ik GF4TI4200 sneller en duurder dan ATI 9000(pro) drivers van NVIDIA verder ontwikkeld dan ATI (lees beter) ATI maakt met de Catalyst driver-serie echter een inhaalslag beeldkwaliteit ATI echter beter is die van NVDIA dan niet om aan te zien? valt wel mee dacht ik ben momenteel zelf zeer content met mijn RADEON 9000 pro/64 mb van 125 euro hiervoor GF2pro
Link naar reactie
Alles is puur afhankelijk van het Budget. de ti 4200 is een erg goeie kaart voor gamers. goeie prijs/kwaliteits verhouding. de Radeon 9000 is een stuk goedkoper en maar ook een stukie langzamer. de 2D kwaliteit van de ti 4200 is prima op normale resolties (lees 1024x768) en doet nauwelijks tot niet onder aan de Radeon 9000. de vraag blijft dan: wat is je budget ?
Link naar reactie
onder de 300 euro blijven? eitje: [url=http://www.eynstein.nl/a/2300.html]Point Of View Ti 4200 XP[/url] bij eynstein. Op verzoek modden ze de 2d filters van de kaart nog iets, waardoor de kwaliteit daarvan nog beter wordt !! en waarom deze? Ti-4200 op de pcb van een ti-4600 waardoor de kaart stabieler loopt op hogere snelheden en met 3.3ns BGA geheugen waardoor de kaart gegarandeerd op 300/650 loopt. (door POV gegarandeerd) Standaard loopt de kaart 250/550 want dat moet van nVidia.
Link naar reactie
[quote:9df89a0dd1="[-P.C.F.-]eddie"]thx maar waar koop ik hem ik wil wel bij een winkel kopen in nijmegen of omtrek wand er kan altijd een heel toevallig een foutje kome en dan is het wel zo handig om er gransie op te hebben en een winkel in de buurd[/quote:9df89a0dd1] niet verkeerd opvatten hoor, maar wie heeft jou ooit nederlands geleerd?? :wink:
Link naar reactie
[quote:d387e44a1f="[-P.C.F.-]eddie"]thx maar waar koop ik hem ik wil wel bij een winkel kopen in nijmegen of omtrek wand er kan altijd een heel toevallig een foutje kome en dan is het wel zo handig om er gransie op te hebben en een winkel in de buurd[/quote:d387e44a1f] Als je kaart stuk gaat wordt hij over het algemeen toch door gestuurd naar de importeur oid, dus een webwinkel of een echte winkel zal niet veel uitmaken qua tijd. (of je moet de mazzel hebben dat je gelijk een nieuwe krijgt)
Link naar reactie
[quote:5e6731797c="[-P.C.F.-]eddie"]oke maar heb nog nooit iets op internet besteld dus doe ik dat niet graag[/quote:5e6731797c] een keer moet de eerste keer zijn. maar ga eerst gewoon kijken wat er in de buurt te koop is en voor welke prijs. Misschien heb je mazzel en kom je de POV XP tegen voor onder de 250 euro. (online betaal je ook verzendkosten) En anders, toch maar online? En bestel dan bij een goede winkel, check de shopsurvey bij tweakers.net Eynstein is goed en heeft als voordeel dat ze een mod toepassen, als je er om vraagt. bockempiep heeft dus die kaart bij eynstein vandaan http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=72888
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...