Ga naar inhoud

Help ik krijg mijn TV-out niet aan de praat


Aanbevolen berichten

:( Met het doel van DVD's vanop mijn Pc (Win98Se) op Tv af te spelen heb ik me 10m Tv/videokabel Tulp(rca)+Tulp(rca) van 75 Omh en 10m stereo 2 * rca gekocht Alles aangesloten op een scartadapter met tulp aansluitingen Audio R en L en video. Dit aangesloten op de Tv-out van mijn XFX grafische kaart (made by Pine)Geforce4 440MX en soundkaart. Ik krijg wel geluid op Tv maar geen video . De nieuwste drivers van Nvidea geven ook geen uitkomst. Booten met de volledige aansluiting zodat de Tv gedetecteerd word werkt ook niet. Zelfs TV-Tool heb ik reeds geprobeerd Foutmelding "TV-tool heeft geen TV Chip op uw videokaart niet gevonden Bekijk de Faq" TV-tool geeft geen ondersteuning voor de NV17 chip. Volgens mij heeft het te maken met de chipset van de GF4 Mx 440 (Chipset NV17) die heeft een interne Tv tuner. Wie o wie heeft hier iemand goede raad ??? Met dank Christ
Link naar reactie
:-? Je geloofd het nooit maar mijn probleem is opgelost door een Svga kabel te gebruiken. Schijnbaar lust de Geforce mx geen tulp(rca 75Ohm) aansluiting. Ik ben wel nog niet tevreden met de beeldkwaliteit, die is nogal troebel . Nog iemand tips om het beeld zuiver te krijgen ?? Groetjes Christ
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...