Ga naar inhoud

-= Nieuwe ATI Catalyst driver topic deel 1 =-


Aanbevolen berichten

[quote:bef1c46031="DriverHeaven"] [b:bef1c46031]New Radeon Omega Drivers for Win9x/ME/2k/XP[/b:bef1c46031] Here they are, almost the same day as ATI drivers, and better than ever... What's New? * Based on the official Catalyst 3.4 ATI drivers. (9x/ME/2k/XP) * Added support for the following chipsets: (9x/ME/2k/XP) Radeon 9200 Radeon 9200 Pro Radeon 9800 Radeon 9800 Pro * Removed names for specific cards (Tyan, Gigabyte, etc.), now they all have a common name (9700, 9500, etc.) (9x/ME/2k/XP) * Removed support for Mobility cards in the 2k/XP drivers, those of you that need support for mobility cards please use Patje's Mobility Modder utility to add support. The utility can be found here. * Updated all included utilities to most recent versions. (2k/XP) * Added an Overclocking utility for all cards, can be found in the ATI Control Panel, it's a new tab. (2k/XP) * Added the Advanced SmartGart options, can be found in the folder created by my drivers in the Start Menu. (9x/ME/2k/XP) * The 9500->9700 and 9700->9800 hack is included and can be selected during the installation process, but now is better explained, easier for newbies. (9x/ME/2k/XP) * The installer has been updated with more accurate information on all the areas, including the readme and options description. (9x/ME/2k/XP) Just go to [url=http://www.omegacorner.com/]my site[/url], download and enjoy! [/quote:bef1c46031] 8)
Link naar reactie
  • Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    176

[quote:b385c482cf="hjs"]Blijkbaar, maar zoiets als dit moet toch ook in deze draad?[/quote:b385c482cf] Dat ben ik met HJS eens, diegenen die de FAQ al eens doorgelezen hebben, gaan toch niet bij elke nieuwe update weer kijken? Dan is het makkelijker als je het in topic doet, dan blijft het ook wat overzichtelijker. Hier kan je er ook over discussiëren of ervaringen met de drivers uitwisselen en misschien aangeven dat sommige dingen (nog) niet verbeterd zijn (terwijl dit wel beloofd was?) in de drivers...
Link naar reactie
[quote:b02760c256="Hu'uruun"][quote:b02760c256="hjs"]Blijkbaar, maar zoiets als dit moet toch ook in deze draad?[/quote:b02760c256] Dat ben ik met HJS eens, diegenen die de FAQ al eens doorgelezen hebben, gaan toch niet bij elke nieuwe update weer kijken? Dan is het makkelijker als je het in topic doet, dan blijft het ook wat overzichtelijker. [/quote:b02760c256] Daarom bestaat deze topic ook: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75916&start=100 Je hoeft echt niet helemaal de Faq opnieuw te lezen alleen de update topic lezen is toch een kleine moeite lijkt me. [quote:b02760c256]Hier kan je er ook over discussiëren of ervaringen met de drivers uitwisselen en misschien aangeven dat sommige dingen (nog) niet verbeterd zijn (terwijl dit wel beloofd was?) in de drivers...[/quote:b02760c256] Dat is waar dat kan inderdaad hier gepost worden. alsmede nieuwe drivers die nog niet in de FAQ zijn verwerkt. en beta drivers. De Omega drivers waren eerder dan dat HJS ze poste al in een andere topic (eigenlijk de verkeerde topic) gemeld. daarna heb ik ze in de FAQ gezet. vervolgens kijk je voordat je hier post even hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75916&start=100 makkelijk toch
Link naar reactie
[quote:0500d081c7="G. Sitters"]Is deze driver op dezelfde manier te soft-modden als de vorige drivers?? Ik heb toen een soft gemodde driver gedownload, maar ik weet dat dit ook handmatig kan... Ik weet alleen niet hoe. [/quote:0500d081c7] De Radeon 9800 Soft mod zit erin. [quote:0500d081c7] \\RD Matrix Reloaded wat trouwens zwaar 8) 8)[/quote:0500d081c7] precies. 8)
Link naar reactie
Heb ff de 3.4 drivers erop gezet.. en mijn 9700 gewoon weer als 9800 pro gezet, maar niet echt snelheidswinst geloof ik t.o.v. de omega 3.2 drivers. Wel gewoon sabiele drivers, geen effectjes or what so ever. :) Iemand al de 3.4 én de omega 3.4 drivers al vergeleken?snelheid/kwaliteit? (dit vooral omdat de omega 3.2 sneller was dan de catalist 3.2).
Link naar reactie
Ik heb ze vergeleken. ze zijn een stuk sneller weer: http://service.futuremark.com/compare?2k3=775298 (die score komt deels ook omdat ik mijn core op 425mhz heb draaien dmv 120x120mm fan) Ik gebruik nu de Omega 3.4 drivers en in games loopt alles geweldig. GTA Vice City ziet er goed uit en in Splinter Cell geen problemen gehad. Deze Omega drivers zijn top.
Link naar reactie
Woooooow! Das echt een super score RD!! Ik ga ff kijken wat ik met deze drivers haal.. 3dmark2001 was net 17500 maar dat kwam denk ik omdat ik outlook was vergeten uit te zetten, en die dus elke minuut op nieuwe mail gaat zitten controleren :P Volgens mij moet ik nu wel kunnen submitten.
Link naar reactie
Die omega drivers zijn echt goed!! Ik haal nu [b:6436fe7e58]5813[/b:6436fe7e58]!! Dat overklok tooltje is ook erg handig, daarmee kan je hem bijna per Mhz instellen (normaal zat daar zo'n 6 Mhz tussen) daardoor kan je nét iets meer uit je kaart halen. Ik kan nu ook submitten (nieuwe versie van 3dmark03). Lang niet zo hoog als die van jou RD, maar jij hebt je core 35 Mhz :o hoger en je geheugen van je kaart ook.. http://service.futuremark.com/compare?2k3=776093 Dit is nog niet de max voor mij, processor moet ik nog ff finetunen (heb stabiel op 3220 gedraaid de laatste dagen.. en ik moet ook eens een schone windows install doen, maar goed dat komt allemaal als die koeler erop zit.. eerst de examens maar :(
Link naar reactie
Je kan ook gewoon de nieuwe ati drivers (omega-ati-drivers wel te verstaan) installeren, voor zover je dat niet gedaan hebt. Met de nieuwste omega drivers kan je nl ook overklokken en kan je tot 1700 Mhz en hoger overklokken (beetje onzin maar goed). Het vervelende is alleen dat hij nog niet werkt bij het opstarten, ook al stel ik dat in, misschien komt dat doordat ik met een registertweak wat dingetjes uit het opstarten heb gewist, maar als ik het opnieuw instel werkt het nog niet. Wel als je het weer handmatig insteld.. rivatuner staat iig ff uitgeschakeld bij mij. :) Ik ben je trouwens weer voorbij, tis niet veel, maar toch iets :wink: => 5856
Link naar reactie
Deze topic gaat op slot. er is een deel 2 gemaakt, deze is [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92177]Hier[/url] te vinden. Gesprekken over 3dmark '03 scores kunnen verder worden gevoerd in de 3dmark '03 topic. op dit moment overlappen die een beetje met deze topic. deze gaat overgens op slot ivm de lengte van de topic, niet de inhoud. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...