Ga naar inhoud

-= Nieuwe ATI Catalyst driver topic deel 1 =-


Aanbevolen berichten

[quote:1841787224] [b:1841787224]ATI Omega Drivers for all OSes released... [/b:1841787224]Posted on Monday, February 17, 2003 From Omegadrive: ----- Well, my modified drivers based on the Catalyst 3.1 release are here, this are the major changes since my last release: * Based on the official Catalyst 3.1 drivers. (9x/ME/2k/XP) * Added support for the following chipsets: (9x/ME/2k/XP) Radeon 9100 (old Radeon 8500) Radeon 9500 Pro Radeon IGP 340M Radeon IGP 345M * Re-added 720x480 (NTSC) and 720x576 (PAL) resolutions, some users need this for proper video editing. (2k/XP) * The SMARTGART control panel is FINALLY GONE in this release. I manually disabled it this time, so it should not appear, even if upgrading from a driver set that has it enabled. (9x/ME/2k/XP) Get them [url=http://www.omegacorner.com/]here[/url], in the ATI section. [/quote:1841787224]
Link naar reactie
  • Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    176

[quote:eb704d9638="SkinnerEd"]IK heb nooit enig verschil gemerkt, dus ik hou het gewoon bij de off. Cat 3.1 Omega doet niets anders dan reg.tweaken, kan soms handig zijn , maar voor mij bieden ze niets extra's, pas als hij de LODbias kan hacken dan wordt het interessant.[/quote:eb704d9638] Ik heb nu ook de Cat 3.1 erop staan, en zet in de Control Panel alles op FSAA 4x en Aniso Performance level 8 verder "textere peference" en "mip-map detail level" op High Quality. V-sync op: App. pref. en Trufom uit. wat gebruik jij voor settings?
Link naar reactie
[quote:003adb048c="SkinnerEd"]Ik draai ook met 4 of 8 AF op performance, altijd v-syn aan en soms FSAA maar meestal niet en alles op 1280 [/quote:003adb048c] ik gebruik 1024x768 vandaar de FSAA [quote:003adb048c] In UT2003 en Unreal2 zet ik lodbias handmatig op -0,8 dmv DetailTexMipBias=-0.800000[/quote:003adb048c] Thnx, ik wist niet dat dat kon, ik zal dat is in Unreal 2 proberen als ik die heb (ik heb hem nu nog niet)
Link naar reactie
Ik heb nu Unreal2, maar heb een trage Fps als ik vijanden tegen kom. Ik heb een ATI 9500Pro 128Mb met Cat 3.0 en directx 9.0 maar wat en hoe moet ik die controles instellen om het iets flotter te spelen? Ik draai het spel op 1024-768 32bit en alles op high, maar begrijp nog niks van Fsaa en dat soort. Lager instellingen kan natuurlijk altijd, maar dat is niet de bedoeling met dit spel :lol: het moet er zo uit zien---->> 8) Mijn pc : 1,4 Ghz 512Mb ATI 9500Pro 128Mb 80Gb HD Updaten naar Cat 3,1 ? directX 9,1? :wink: Bedankt groeten NoNoAD
Link naar reactie
Unreal2 vraagt nogal een zware CPU, vooral voor de AI van tegenstanders. Je kan eens proberen om de nieuwe audiopatch te downen als je een soundblaster geluidkaart heb, of eax uitzetten, die vraagt namelijk ook veel power op dit moment. Ik denk dat je gerust anisotropische filtering, zie displaymenu, op 4 kan zetten.(wordt het beeld veel scherper)
Link naar reactie
\\NoNOAD Zet dat geluid op 'safe mode'!!!!! Scheelt echt heel veel in prestatie winst. Amd 800 met geforce4MX(zolang deze draaide ±10min) Kon bij mij alees op medium en enkele aspecten op high prima uit de voeten. --> veel succes met t spel (vooral de flame trower rules. On Topic: Mijn nieuwe pc heeft een prophet 9700pro Enkel bij beeldscherm staat dat het een 9700 series is. Dus de vraag: zijn dit de orgi XP drivers of de meegeleverde?? Deze comp geniet nog niet van internet aansluiting (heb adsl nog niet binnen..) Ennuh de nieuwe catalyst drivers staan niet op de pagina van hercules. Heb ik geen last van prestatie verlies als ik die gevallen uit de FAQ dl???
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Nou, ze zijn ze er nu toch echt: [color=red:e7bb74ed83][size=18:e7bb74ed83]ATI Catalyst 3.2[/size:e7bb74ed83][/color:e7bb74ed83] download ze (natuurlijk 8) ) op [url=www.ati.com]de ATi site[/url]. Overigens staat op rage3d dat de performanceboost die ze hebben "ontdekt" tijdens het maken van de drivers voor de 9800 nog even uitstellen voor de 9700-serie, dit om de stabiliteit te kunnen garanderen...Catalyst 3.3 zal er voor zorgen dat ATi (1) 9800PRO (2) 9800 en (3)9700PRO op de performance ranglijst van 2003 zal staan! 8) Hier een lijstje met fixes: [size=9:e7bb74ed83] Playing a video using the RealOne Player no longer results in display corruption and an error message being displayed by the RealOne Player Running the game Combat Flight Simulator 3 with 4x Anti-Aliasing enable no longer results in texture corruption being displayed. Running the demo ATI-9700-NPRHatching with Anti-Aliasing enabled at 2x and the display set to 1024x768 32bpp no longer results in corruption being displayed on screen Selecting D3D 8.1 renderer in Nascar 2003 followed by selecting Replay Studio in the main menu no longer results in the car having missing textures. Setting the display to 1024x768 32bpp followed by changing the AGP speed from 8x to 4x no longer results in the AGP speed not retaining its setting Setting the Hardware Acceleration slider to None no longer results in a reboot of the system and the settings not being retained A reboot is no longer required when making changes to the Wait for Vertical Sync under the ATI Direct3D Tab Running the game Myth 3 with the display set to 1600x1200 and Full Screen Anti-Aliasing set to 2x no longer results in corruption being displayed when entering the Save game screen window Running the application There no longer results in segmentation violation occurring when Pbuffer is enabled in the application Selecting a Daytona single race in the game Nascar 2003 beta with OpenGL enabled no longer results in the system not responding. Running the OpenGl test found in Nascar 2003 Beta no longer results in the system not responding. Running the 3D Winbench 2000 v1.1 Quality test for Anisotropic and Linear Mipmap Anisotropic no longer reports the tests as Not Capable. The Windows 2000 display driver no longer requires two reboots of the system to load Connecting a TV and enabling the TV as a secondary CRT with the display set to 1024x768 16bpp no longer results in the DVD overlay not being displayed on either the CRT or the LCD The 3D Pipes (OpenGL) screen saver no longer renders incorrectly in preview mode when the display is set to 16bpp and FSAA is enabled Setting the display to 1024x768 32bpp and setting the TRUFORM option to Application Preference in the ATI OpenGL tab no longer results in the game Myth III not responding Switching between OTM Theatre Mode Settings in Clone Mode Options no longer results in the apply button not becoming active Setting the display to 1024x768 32bpp and enabling Anti-aliasing to 4x and running the game Harry Potter II no longer results in the system not responding[/size:e7bb74ed83]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...