Ga naar inhoud

-= Nieuwe ATI Catalyst driver topic deel 1 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    176

Ik draai nu overigens op een Hercules ProphetView 920 een 17" TFT. Ik moet zeggen dat de beeldkwalteit wel goed is van dit schermpje. Alleen de Anti-Aliasing bij vet gedrukte letters is niet lekker. Maar dat gaat dacht ik op bijna alle TFT's verkeerd. Het is ook een beetje lettertype en grootte afhankelijk. Ik zal eens kijken of die Glyph AA van Matrox dat kan verbeteren.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nieuwe drivers van ATI: [quote:4124cf5968]Whatever happened with ATi's promise on unified drivers (thus one driver for everything)?, I know there a catalyst drivers available but they tend to get outdated quickly this way. I placed four new driver sets for the ATi Radeon 8500 and 9700 Pro on our file server. These drivers seem to fix some game issues, among them running NHL 2003 by Electronic Arts. During certain scenes in the game the system may lock up. Alternately, the game may exit back to the Windows desktop. Customers have also reported that this issue occurs with the NHL 2003 Demo. The drivers are not Microsoft Certified, include ATI Advanced Control Panels, include language support for English, French and German. The following sets are added: Radeon 9700 build 6.13.10.6193 Windows 2000/XP Radeon 9700 build 4.13.01.9068 Windows 98/ME Radeon 8500 build 6.13.10.6193 Windows 2000/XP Radeon 8500 build 4.13.01.9068 Windows 98/ME[/quote:4124cf5968] Erg jammer dat ze geen Unified driver hebben zoals eerst wel het geval was. dowload ze @ www.guru3d.com
Link naar reactie
Nee ik bedoel dat de POV R9700 Pro gewoon de ATI kaart is met een andere sticker, net als de Crucial R9700PRO nu ook is. Dus gewoon een goede kaart. lees dit net bij Omega:[i:602251dc42] I have been releasing ATI drivers for Win9x, the latest ones are based on the 9066, which in my opinion are the best drivers yet, except for the fact that ATI released these for the 9700 only, I had to modify the drivers so they could install in ALL cards, and also had to remove the 2D part of the drivers and use the 9062 one, the new 2D was making the computer crash when I opened some windows (like explorer), but the D3D and OGL parts are new.[/i:602251dc42] http://www.omegacorner.com/ leuk voor de mensen welke nog win98 draaien :D
Link naar reactie
[quote:11fc76a295="Red Dragon"]koop idd "gewoon" een Dual DDR plank van het voorjaar. een 3ghz P4 erop en OCen maar. NV30 erin. kan je vast wel het Phobos2 level spelen. Ik heb UT2003 niet. is die Phobos 2 zo zwaar dan? zeker grote open ruimte?[/quote:11fc76a295] Nee meer veel geometrie (portalen, verhoging en andere intrieurdetails ;) ) en polygonen en er zitten echt veel details in die map met mbt reflecties van metaal en oplichtende muren ect, ik vind hem zeer mooi. Er zijn er nog wel een paar.
Link naar reactie
Ja dit level is voor de GPU ook zwaar, ik weet niet hoe goed de engine van Epic de geometrie vertaald naar de T&L van de GPU, dus misschien wordt er ook nog wat door de CPU gedaan? IK denk dat die Granite Bay idd m'n volgende chipset wordt voor m'n nieuwe mobo met Dual DDR en HyperThreading. Maar tot nu toe heb ik alleen membenchmarks gezien, ik wacht eerst maar eens even af wat de realworldresultaten zijn.
Link naar reactie
[quote:3e9a0eacd5="SkinnerEd"]Ja dit level is voor de GPU ook zwaar, ik weet niet hoe goed de engine van Epic de geometrie vertaald naar de T&L van de GPU, dus misschien wordt er ook nog wat door de CPU gedaan? IK denk dat die Granite Bay idd m'n volgende chipset wordt voor m'n nieuwe mobo met Dual DDR en HyperThreading. Maar tot nu toe heb ik alleen membenchmarks gezien, ik wacht eerst maar eens even af wat de realworldresultaten zijn.[/quote:3e9a0eacd5] Toch maar even een keer UT2003 regelen dan. ik hou niet zo van het concept. vond demo ook niet zo veel aan. Even kijken naar dit zware level vind ik dan wel weer itteressant. Ik ben erg benieuwd of de granite bay sneller word dan de i850e en pc1066. als dat wel zo is dan is het een goedkopere oplossing dan wat je nu heb staan. Ik zelf wacht op de NV30 en koop dan meteen een 19" IiYamma vision master pro 454 en ben dan weer 1000 Euro kwijt dus verder upgraden komt later in 2003 wel weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...