Ga naar inhoud

-= Nieuwe ATI Catalyst driver topic deel 1 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    176

Guru3d staat dit, zijn dat dezelfde? [quote:f5233af083]Thanks to the man with the funky name Arif B Jaharadak for letting me know that ATI has released a 7.77 driver for both Windows 98/ME and Windows 2000/XP. NOTE: These display drivers 1. Replace the 3D driver patch that was posted as a workaround to the problem the system may lock up or display corruption in certain scenes when playing the following Direct3D games: -Battlefield 1942 -Mafia -The Thing 2. Are Microsoft Certified on Windows XP, Windows 2000 and Windows Millenium for RADEON 9700 Series graphics adapters 3. Are internal version 7.77-020911x1-005863C-ATI 4. Include ATI Advanced Control Panels includes support for all languages [/quote:f5233af083] Denk het wel
Link naar reactie
[quote:9b73af11df="Slashhead"]Ik heb er niet vijf meer, alleen nog een HIS en een ATI original. Beiden werken niet op mijn AGP 8x mobo. Op mijn andere systeem Aopen-533 tube werkt het natuurlijk als een trein.... Maar daar heb ik liever de Parhelia opzitten :lol:[/quote:9b73af11df] Vind je de Parhelia mooier en fijner dan de Radeon 9700 pro? verklaar je nader.
Link naar reactie
De kleuren en de scherpte. Maar ik heb die Parhelia er zo net uitgehaald en die HIS erin gestopt. Die laat ik voorlopig maar eens zitten denk ik. Draai nu met de nieuwe drivers op dit systeem: P4 2,4GHz Aopen AX4B-533 tube (Intel 845E) 512MB Apacer PC2100 cas2 HIS Radeon 9700pro Op dit systeem loopt de Radeon als een trein, alleen balen dat die geen DDR400 heeft.
Link naar reactie
[quote:5fcce1532d="Slashhead"]De kleuren en de scherpte. Maar ik heb die Parhelia er zo net uitgehaald en die HIS erin gestopt. Die laat ik voorlopig maar eens zitten denk ik. Draai nu met de nieuwe drivers op dit systeem: P4 2,4GHz Aopen AX4B-533 tube (Intel 845E) 512MB Apacer PC2100 cas2 HIS Radeon 9700pro Op dit systeem loopt de Radeon als een trein, alleen balen dat die geen DDR400 heeft.[/quote:5fcce1532d] als je die 2,4 ghz op 400mhz fsb heb draaien en je pc2100 netjes op cas2 maakt het niet uit dat je geen DDR 400 erin heb zitten. die is alleen handig als je de FSB omhoog schopt van je P4. tenzij. je een 2,4ghz p4 heb met een 533fsb dan heb je meer aan sneller geheugen. dat is je prive systeem specs? netjes toch je test pc is een 2,533ghz met 512mb DDR 400 heb ik begrepen. mmmm... ik moet toch maar ander werk gaan zoeken ;) Maar als ik je goed begrijp is de Parhelia nog scherper dan de Radeon 9700 pro. dat is dan best indrukwekkend want ik vind de r9700 alle heel erg scherp. Ik moet nodig is in zwolle langskomen om is te kijken naar die Parhelia.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...