Ga naar inhoud

Andere videokaart i.v.p. die op het moederbord


Aanbevolen berichten

als ik mijne monitor aansluit op diene nieuwe videokaart geeft gij een zwart scherm met in wit gelijk in dos. Er staat de videokaart is geinitialiseerd in windows en moet instelling aanpassen bij beeldscherm in configuratiescherm. Ik probeer alles maar ik krijg geen ander beeld op die nieuwe videokaart. Ook als ik die ouwe verwijder uit apparaatbeheer en opnieuw opstart dan krijg ik alleen beeld op dieene ouwe en die nieuwe da zwart scherm.
Link naar reactie
Ik heb een paar dingen gevonden wat ik zou kunnen afleggen dat erna wil zeggen hoe de toestand nu is: - PCI/VGA Palette snoop = disable - Video BIOS shadow = enable - Init Display first = AGP (mijn kaart is pci) bij titel[u:139c850f8d]Integrated Peripherals[/u:139c850f8d]in bios: - Onchip IDE Channel0 = enable
Link naar reactie
[quote:ccdf359292="yorke"]Ik heb een paar dingen gevonden wat ik zou kunnen afleggen dat erna wil zeggen hoe de toestand nu is: - PCI/VGA Palette snoop = disable - Video BIOS shadow = enable - Init Display first = AGP (mijn kaart is pci) bij titel[u:ccdf359292]Integrated Peripherals[/u:ccdf359292]in bios: - Onchip IDE Channel0 = enable[/quote:ccdf359292] je onboard kaart is AGP dus zet "Init Display first" eens op PCI. je nieuwe kaart is PCI begrijp ik van je. IDE is voor je hardeschijf daar moet je niet aan zitten. die moet op Enable staan zoals je nu al heb PCI/vga palette snoop en video bios shadow mag je beiden uit zetten
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...