Ga naar inhoud

Leadtek A250 TD (GeForce 4 Ti 4400) overleden :'(


Aanbevolen berichten

Ik heb die van mij ook bij Eysntein weg. ik ga hem vandaag op de bus doen. ik denk dat het toeval is. ik heb verder nooit problemen met Leadtek gehad. blijf erbij dat het een goed merk is. Wintelco verkoopt ook erg veel Leadtek kaarten en heeft ze ook bijna nooit RMA. omdat Marcel en ik net pech hebben wil ik zeker Leadtek niet afbranden.
Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:a049364c2f="Red Dragon"]Eerst word ie naar Leadtek gestuurd en gaan ze kijken of ze hem kunnen repareren, zo niet krijg ik een nieuwe. we wachten af. ik ga nu naar me schoonouders om te kijken of ie het daar ook niet doet, en daarna naar de PTT post om hem te versturen.[/quote:a049364c2f] Dan ben je hem een tijd kwijt :( Dat duurt wel ff als ie terug gaat naar de fabr4iek. Ik heb toeb gelijk een nieuwe van Noud gekregen :D
Link naar reactie
wel weer lachen een tnt2. heb ik al 3 jaar niet meer mee gewerkt. tis wel afkicken maar het heeft ook wel weer wat. ik draai nu 1024x768x32@75hz desktop. hogere refresch rate heb ie niet. Rivatuner herkent de kaart ook. kan hem zelfs OCen als ik wil. zou eigenlijk voor de fun 3dmark2001 moeten draaien nu lach ik er nog om, over een paar weken als ik dan nog geen andere kaart heb word ik gillend gek denk ik.
Link naar reactie
[quote:9478f8b9bd="Red Dragon"]wel weer lachen een tnt2. heb ik al 3 jaar niet meer mee gewerkt. tis wel afkicken maar het heeft ook wel weer wat. ik draai nu 1024x768x32@75hz desktop. hogere refresch rate heb ie niet. Rivatuner herkent de kaart ook. kan hem zelfs OCen als ik wil. zou eigenlijk voor de fun 3dmark2001 moeten draaien nu lach ik er nog om, over een paar weken als ik dan nog geen andere kaart heb word ik gillend gek denk ik.[/quote:9478f8b9bd] hahaha :D Ach ik kom er net achte dat ik zo goed als GEEN geld heb :( Misschein dat er nog net 45 euro voor Warcraft 3 overblijft :( Ik had me vergist met ene bonus van de krant (75 ipv 200 :o euro). Daar gaan mijn plannen van 6 Papst fans kopen, ook wilde ik net 80cm round cables gaan bestellen voor mijn DVDspeler die ik ga kopen (70 euro van mijn oma gehad voor een DVD speler :D ). Moet toch nog es nadenken of ik wel een Barton wil op de korte termijn.
Link naar reactie
[quote:1daa451c04="Red Dragon"]Het leven van een puber is zwaar. hij kan zijn 2000+ niet upgraden.. och wat erg :cry: :cry: :wink:[/quote:1daa451c04] Daar zit ik niet eens zo mee :( Ik baal ervan dat ik mijn geplande zooi niet kan kopen: round cables, 64mb ram voor mijn laptop, 6 Papst fans. Ach wat zeur ik eigenlijk met zo'n bak :D Ik ga wel weer knutselen van de week om dat ding stil en crashvrij te krijgen. Die roundcables gaan nog wel lukken denk ik :D aangezien een Liteon 16x48x maar 50E kost en dan is er dus nog 20E over. Wat zijn die kabeltjes trouwens duur :o 34E, dsa toch niet normaal voor 3 snoertjes? :o Draakje dan ook maar ff een serieuze vraag, welke snoertjes moet ik ook alweer omdraaien om mijn fans op 7V te krijgen? en op 5V?
Link naar reactie
In mijn systeem is een Leadtec A250 Ti4400 geprikt en gekocht bij Eynstein. Tot nu toe geen enkel probleem. Hij werkt prima! Ik zie ook niet de noodzaak om de Proc en het geheugen te OC-en. Het enige programma waarin je verschil ziet, is de 3dmark2001 o.i.d. Wel, daar doe ik het echt niet voor. Die paar extra frames die je pakt in een game zijn door het menselijk oog echt niet waarneembaar bij fatsoenlijke resoluties. Zorg er gewoon voor dat je up-to-date bent met de drivers. De detonator drivers uiteraard. Ik zit nu ergens rond de 8600 punten bij 3dmark2001se, zonder te OC-en. Mijn moraal van het verhaal: loop niet te veel te knoeien met de instellingen. Wil je sneller? Elk half jaar komen er weer nieuwe snelheidsmonsters uit. Ren naar de winkel en koop je suf... :wink: Mijn systeem: AMD Athlon 1400@1400 512 Mb DDR (pc2100) Asus A7V266 mobo Maxtor 40 giga Leadtec A250 GeForce 4 Ti 4400 128 Mb 19" LG 915FT plus Flatron monitor
Link naar reactie
tja zo heeft ieder zijn mening en moto. OCen doe ik voor de fun, niet voor de 3dmark2001 score en voor de snelheid. Ik heb een unlockte AXP 2200+ van Eynstein gekocht. en die heb ik om te OCen. ook al merk je in games niet veel verschil met een 1800+ of zo. OCen is een hobby. sommigen gebruiken hun pc alleen maar als game machine of als gereedschap. moet kunnen. Nogmaals ik denk niet dat die Leadtek van mij door OCen is gestorven
Link naar reactie
[quote:0835edbe62="Marcel de Reus"] Draakje dan ook maar ff een serieuze vraag, welke snoertjes moet ik ook alweer omdraaien om mijn fans op 7V te krijgen? en op 5V?[/quote:0835edbe62] aan zo'n witte mollez stekker zitten 4 draden. Geel, zwart , zwart en rood Geel = 12v zwart = 0 volt Rood = 5 volt. Ga nu maar rekenen Normaal zit een fan op geel en zwart.
Link naar reactie
[quote:4de68d6580="Cornetto"]Nu ik dit allemaal gelezen heb over de leadtec...hmm...ik hoop dat die gebeurtenissen toeval waren... :-?[/quote:4de68d6580] Het zal ongetwijfeld toeval geweest zijn. Een fabrieksfout. Bijvoorbeeld toen ik jaren geleden een Tseng Labs ET6000 videokaart kocht, kon ik onder Windows 95 het beeld niet schermvullend krijgen. Ik bracht te kaart terug naar de winkel. Het tweede exemplaar werkte wel goed. Maar twee dagen later deed deze videokaart niets meer. (géén beeld) In deze videokaart bleek een zichtbare fabrieksfout te zitten. Een (kort)sluiting. Dus weer terug naar de winkel. Het derde exemplaar heb ik verder géén problemen mee gehad. En deze werkt nu nog steeds. :wink:
Link naar reactie
[quote:b55bbd3d3f="Red Dragon"]watmoet je met al die Pabst rommel. je pc is toch allang goed? Rounded Fosfor kabels zijn bij www.wintelco.nl maar 13 Euro per stuk. denk dat ik die ga halen. die geven licht in het donker, moet ik wel een raampie maken. :P die vraag kan ik niet beantwoorden, dat is een vraag met een hoog BA gehalte :)[/quote:b55bbd3d3f] Hij maakt alleen een beetje herrie, 13 euro per stuk is 39 voor 3, das dus duurder :D //hjs Ok, dat wist ik maar ik weet dus niet zeker welke ik om moet wisselen. Aangezien er 2 zwarten zijn.
Link naar reactie
//V-tec thnx V-tec.. mag ik nu je Gainward ti 4600 lenen? jij heb bij haste nog zat Gainward rommel liggen ;) [b:7afe60e64d]//Iedereen Nog even voor de duidelijkheid: Doordat ik een rote appel heb en Marcel ook wil ik niet zeggen dat de hele oogst mislukt is, ik blijf er bij dat LEADTEK een goed en aan te raden merk is!![/b:7afe60e64d]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...