Ga naar inhoud

bosch wasmachine storing.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Mijn BOSCH WAY 32541NL is wasmachine tijdens het wasprogramma gestopt (programma duurde 3:45u ongeveer en stopte bij nog 39 min te gaan). Nu krijg ik m niet meer aan de praat. Filter al gecheckt, aan/uit gedaan. Afpompen lukt wel, maar na het afpompen stopt het afpompprogramma ook. Als ik nieuw programma start, komt er wel water in de wasmachine, daarna gebeurt er niks meer. Ook de tijd gaat niet meer verder. Ik hoor steeds een tikje, om de 15/20sec Geeft geen foutcode, soms zegt ie: deur vergrend. Ook koud programma of zonder centrifugeren doet ie niet. Zou het de vergrendeling kunnen zijn? Normaal gesproken ontgrendelt de wasmachine na het programma "afpompen". Nu pompt ie af, maar geeft ie de code deur vergrend. Nummers: E:Way32541nl/39 fd:9511 z:201914 type:wnm56 kd:me252ma 485110275655019146
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
F63 staat voor "Tilt", de electronica is ontregeld. Mogelijke oplossing: - Sluit de deur - Programma knop op Centrifugeren - Druk de knop Centrifuge toerental in en houd deze ingedrukt. - Draai de programma knop naar Afpompen. - Laat de knop Centrifuge toerental los. Als het goed is werkt de machine nu weer.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Beste Harry O, Onze wasmachine doet ook niets meer. Wij hebben een Bosch Ecostar 1400. E-Nr. WAE281E0NL/21 FD 8907 700106. De lampjes spoel en 800 en 1400 blijven knipperen. Hij reageert nergens op. Filter schoongemaakt. Stekker een tijdje uit gehad. Maar blijft knipperen. alvast bedankt voor de te nemen moeite, Met vriendelijke groet, Cindy
Link naar reactie
Zijn 2 varianten van deze machine, maar kan mogelijk niet de juiste gebruiksaanwijzing vinden zodat ik niet precies weet om welke lampjes dit gaat. Zijn dit de onderste, middelste en bovenste? Zo ja dan heb je foutcode F21 wat staat voor motor problemen. Meestal zijn dit versleten koolborstels. Controleer deze en indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Daarna de machine resetten. Zoek op deze site naar F21, E43, E21 en E43 en de reset voor jou machine staat er tussen.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...