Ga naar inhoud

bosch wasmachine storing.


Aanbevolen berichten

Hayhay, Wij zijn 3 studenten met een bosch wasmachine. nr: WAQ28340ex/06 ff 9201 000050 Hij zat verstopt( heb hem leeg laten lopen en alles verwijderd) nu blijf ik nog steeds melding e23 krijgen. Vraag me af of dat ik hem moet resetten of daadwerkelijk de kap er af moet halen en daar iets moet doen. Wie o wie kan mij helpen want wij moeten nodig wassen:) Alvast bedankt. Bo
Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doe de snaar er eens af. Indien dan stil dan zijn het of de lagers van de trommel of er zit iets tussen de trommel en de kuip. Laatste kun je achterhalen door met een zaklamp door de gaatjes van de trommel in de kuip te kijken. Meestal iets van een bh-beugel, spijker, paperclip en dat zoort dingen. Afhankelijk van wat er in zit met een tangetje oid dit verwijderen. Anders moet het verwarmingselement er uit, je hebt dan iets meer ruimte.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
"doet niets meer, alle lichtjes knipperen" Bedoel je hiermee de 5 centrifuge lampjes en 4 programma verloop lampjes mee of ook de 4 functie en de start/pauze lampjes? Dit is geen van allen een koolborstel versleten indicatie maar een "tilt" indicatie. Probeer hem eerst eens te resetten, zie https://www.wasmachines.nl/forum/4474-bosch-wae28161nl-werkt-niet-meer/ Koolborstels controleren/wisselen: zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Beste, Ik heb een bosch wasmachine met een probleem of misschien wel 2. Het is een avantixx 7 varioperfect, E-nummer: WAQ28370FG/01 Nu heb ik al een tijdje het probleem dat de wasmachine lang op 1 minuut blijft staan. (soms wel een half uur- 45minuten) Dan kan het zijn dat deze weer op 45min springt op het display ook. Nu heb ik de filters van de aanvoerleiding al gekuist, leiding van de niveausensor doorgeblazen maar deze was nog proper, de niveausensor zelf als je er op blaast hoor je hem klikken. Filter van de afvoerpomp is ook gekuist. Hier zat wel wat vuil in. Maar het probleem is dus niet opgelost. Als je dan filter opendraait op het einde van zijn programma als je wasmachine dan manueel hebt uitgeschakeld komt er bijna niets van water uit dus volgens mij pompt hij het wel weg. motortje draait mooi rond als ik manueel aan draai. wel heb ik de indruk dat het meer lawaai maakt als het draait. Dan heb ik sinds deze week ook het probleem dat het lampje wassen blijft knipperen als de wasmachine bezig is. Iemand een idee wat het kan zijn? Verwarmingsweerstand is in november nog vervangen geweest dus deze zal het normaal niet zijn. Alvast bedankt
Link naar reactie
beste, gisteren ben ik dus even bij mijn wasmachine blijven staan. gisteren stond ze dus op 1 minuut en toen kwam er kort E00 op de display en liep de timer weer vanaf 14min. Kan je dit verklaren? Ook blijft het lampje wassen knipperen terwijl hij bezig is. Vroeger deed hij dit niet. wasmachine is dus een avantixx 7 varioperfect, E-nummer: WAQ28370FG/01
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hoi Harry, Wij hebben een Bosch WAE24191NL/07 FD 8910600041. Maxx 6 Vario Perfect. Twee weken geleden begonnen de lampjes te branden van spoelstop, 600, 800 en 1200. Na op deze site gesnuffeld te hebben, zou dat met de koolborstels te maken hebben. Deze hebben wij vervangen. Nu geeft hij precies dezelfde storing weer. Waar zou het nu nog aan kunnen liggen? Groetjes Mindy
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...