Ga naar inhoud

bosch wasmachine storing.


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
bosch wasmachine wae24190nl /09 deed niks meer koolborstels vervangen aangesloten en doet nog steeds niks trekt geen water niks ,de start aan.uit led gaat niet aan merk ik op ,deur zit wel dicht.enig idee waar ik het nog moet zoeken ? ik hoop niet de print.waar zit de condensator heb een vermoeden dat het dat moet zijn of de signal van deur dicht wordt niet goed doorgegeven ? dit is toch niet het model dat een reset mogelijkheid heeft toch ?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Is foutcode 63: machine is geheel tilt. Aan beide de zelfde vraag: wat is er gebeurt met de machine? Draaide normaal en van het ene op andere moment dit probleem? Mogelijke oplossing: - Programma knop op Centrifugeren - Druk de centrifuge snelheidknop in en houd deze ingedrukt. - Draai de programma knop naar Afpompen. - Laat de knop centrifuge snelheidknop los. - Draai de programma knop door naar Uit
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Ik heb een bosch WFO168ANL/01 FD 8411 700075 die aan t BEGIN van programma plotseling wil centrifugeren en weer stopt na twee rondjes draaien en daarna weer verder gaat met wassen...dit doet hij een paar keer.wat zou dat kunnen zijn? Is sinds kort voorheen nooit problemen. Gigi.
Link naar reactie
Wat krijg je dan op het display en wat doen de lampjes dan? Gezien je omschrijving is het of een motor (aansturing) probleem of hij meet een onjuiste water hoogte. Motor: Controleer de stekker verbinding van de motor, controleer de lengte van de koolborstels en controleer de tacho spoel. Koolborstels > indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Tacho spoel > moet zo tussen de 100 en 250 Ohm zijn en een kleine spanning opwekken als je de motor met de hand draaid. De magneet in het midden mag niet gescheurd zijn en moet vast zitten op de as. Waterhoogte: blaas het slangetje van de nivo regelaar eens goed door. Deze zit rechts boven, bovenblad er af en je kunt er bij. Trek slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug. Als dit allemaal goed is en het probleem is niet opgelost dan heb je een grote kans op een aansturings probleem in de elektronica module achter de bedienings knoppen. Demonteer deze en controleer de printplaat op losse contacten, gesprongen onderdelen, gesmolten/verkleurde relais en koolborstel gruis.
Link naar reactie
hallo wie kan mij helpen? Mijn bosch wasmachine heeft af en toe kuren ( type : WAS28440NL/01FD+8701200182). soms doet hij het gewoon, maar steeds vaker niet. Wanneer hij het niet doet komt bij het kiezen van een programma alleen de temperatuur en het toerental in het display te staan. De resttijd ontbreekt dan en wil de machine niet starten. ook alle andere knoppen reageren niet. soms als je het later nog eens probeert doet hij het wel, maar dat wordt steeds minder. koolborstels zijn 1,5 jaar geleden vervangen na die tijd altijd goed gedraaid. de machine geeft geen storingscode.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...