Ga naar inhoud

3dmark nog meer verbeteren??


Aanbevolen berichten

He, Ik heb het volgende systeem: AMD athlon 1 ghz (thunderbird) 512 md-sdram Hercules prophet FDX 8500 LE 64 md-ddram DFI moederbord (type AK74-EC) Ik had eerst een 3dmark SE van 5333. Toen heb ik de nieuwste drivers voor mijn via chipset gedownload. En nu haal ik een 3dmark SE score van 5851. Dit vind ik dus best een groot verschil. Nu zei iemand, dat je in de bios ook nog aantal dingen beter kunt instellen. Dus AGP 4x ondersteuning en dat soort dingen. (ik ben nog nooit in de bios geweest) en alles staat daarom (denk ik) nog op default. Weet er iemand die nog wat instellen weet of drivers waardoor ik mijn systeem nog sneller kan laten lopen??? M@XXER PS: voor mijn videokaart gebruik ik gewoon mijn standaard drivers, als nieuwere installeer, dan lijkt het net of ie fps overslaat tijdens een spel. Super vreemd
Link naar reactie
[quote:bbdcdb0d80="BA"]SDRAM cycle length (Cas 2 of 2.5) CAS staat voor Column Acces Strobe, en deze setting bepaald hoe lang het duurt voordat de geheugenmodules aan een leesopdracht kunnen beginnen, als zij die ontvangen hebben. Ook bepaald deze setting hoe lang het eerste deel van een Burst transfer duurt. Hoe lager hoe beter, dus 2 is de snelste setting. Als het systeem daarna onstabiel wordt, probeer dan 2.5. [/quote:bbdcdb0d80] ff in de Faq lezen... staat nog wel meer info over mem. settings e.d en die vindt je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=60465]hier[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...