Ga naar inhoud

Geen koeler op de geforce 2 mx 400 64mb??


Aanbevolen berichten

Zie titel. Ik snap dit echt niet er hoort toch een koeler op?? Heb wel es dat hij na een uur soms 2 vast slaat in gta 3. Je kan je vingers dan wel op het koelblok houden maar je houdt het geen 5 min vol. Kan er wel een p1 koeler op, zo ja hoe sluit ik die dan aan?? Kan niet op de videokaart zelf.
Link naar reactie
Klopt, op sommige GeForce 2 MX 400 kaarten zit geen active cooler, alleen een Heatsinks, dat is bij die van CLub-3d zo (niet bij alle Club-3d's overigens) Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel en vertellen van je vastlopers en een andere GF2mx nemen met wel een active cooler. als je zelf gaat knutselen raak je je garantie kwijt
Link naar reactie
Tsja apart dat er dan bij sommige wel 1 opzit en bij anderen weer niet. Koeler lijkt me toch wel handig met warm weer. Als een heatsink warm is koelt hij ook niet echt meer denk ik. Zelfs op mij nvidia riva tnt 2 pro zit een koeler met een klein heatsinkje. Zal eens informeren bij de shop. Bedankt!
Link naar reactie
[quote:8c3c073c39="Richard16"]Oke dan zal ik morgen ff teruggaan. Bedankt ![/quote:8c3c073c39] Waarom? Denk je dat ze er een fan op gaan zetten? Op dat model zit gewoon geen fan en dat kan absoluut geen kwaad omdat de GF2MX helemaal niet waar wordt. Mijn Chaintech GF2MX had ook geen fan. Je hebt er toch geen probs mee? Wat kan jou zo'n fan dan schelen?
Link naar reactie
Ben ff teruggeweest en het kon wel zonder koeler was geen probleem. Nu heeft mijn mobo het eindelijk begeven en heb ik hem opgestuurd naar medion waar ik gewoon gratiz een nieuwe toegestuurd krijg. Zit al 3 maanden buiten de garantieperiode van 2 jaar. LANG LEVE ALDI'S ME*ION PC's! Nu zit de videokaart in m'n eigen pc en helemaal geen vastlopers meer. Toch bedankt voor de reacties!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...