Ga naar inhoud

3d Mark score


Aanbevolen berichten

Haal zoiezo ff de 29.42 drivers vaan www.nvidia.com. Verder is ME een nogal ****** up besturingssysteem en kan het niet met je geheugen omgaan. Ik denk dat als je XP instaleert daar in 3Dmark misschien niet heel veel van zult merken, maar in het normale gebruik wel. Voor de rest moet je ff 3DMark 2001 SE downen met de 330 Patch van www.madonion.com, want jij hebt nog de oudere. Ook upgraden naar DX8.1 zal wel wat helpen. Ook is het handig om de nieuwe Via drivers (4.40) ff te downen en voor de rest natuurlijk: OC'en Gebruik voor je videokaart RivaTuner: www.guru3d.com en je proc kan je natuurlijk in het BIOS OC'en, maar dan moet je ff BA zijn sig lezen.
Link naar reactie
Ik heb mijn Video kaart al OC. Hij draait nu op 270/435. (met powerstrip) Het nadeel is dat ik niet weet hoe warm zo'n ding mag worden en ik kan dit ook nergens meten. Weet iemand een progje op je GPU temp te meten en hoe warm mag zo'n ding nu eigenlijk worden?? Thanxx
Link naar reactie
[quote:fa6971fa9e="De Geest Van Oirlo"]Ik heb in het verleden nog al wat slechte ervaringen met windows XP gehad en dan vooral op het gedeelte van netwerken. Spellen werken hierbij ook niet helemaal. Scheelt windows98SE ook veel dan??[/quote:fa6971fa9e] Spellen werkten eerst ook bij mij niet, maar adt akn simpel met de coplitabliteitsoptie verholpen worden. En netwerken meot wel lukken hoor. Kijk eens in de C't (computer techniek, dus niet C!T) nummer 6. Daar staat een artikel over netwerken en het delen van inet daarover waar je helemaal eng van wordt (zeer uitgebreid en ingewikkeld :D ).
Link naar reactie
Netwerk werkte heel langzaam met het laden van de hd van andere pc, ook RA2 en Tiberian sun werkte niet over netwerk. Dat doe ik nogal veel. Voor de rest is het een aardig OS. Dit is niet het forum om die vraag in te stellen maar misschien weet iemand van jullie wel waar het aan ligt. Als ik met de XP pc een game maak dan blijft de ander in de lobby hangen. Ik denk dat het aan NTFS ligt, bij FAT32 werkte alles nog perfect. Weten jullie hier iets van??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...