Ga naar inhoud

Vraag over geheugen


Aanbevolen berichten

op de GF4 ti4400/4600 gebruiken ze een ander soort geheugen... de naam en grootte ben ik ff kwijt. :( Het is iig wat kleiner en heeft een vierkantige vorm. Kijk maar naar deze MSI GF4 ti4400 plank: [img:c93516ebbb]http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/pic/8871.jpg[/img:c93516ebbb]
Link naar reactie
Bedankt Navy Seal BA. Jij bent toch de expert op OC gebied? Op de site van Eynsteyn staat een koeler, Thermal Take Volcano 7+ en ze beweren dat je je cpu kan overklokken tot 2600+ met die koeler. Denk je dat ie dan nog stabiel is? En weet je toevallig ook of dat ding veel kabaal maakt in je kast. Is die webwinkel Eynsteyn een beetje betrouwbaar? Heeft iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
Eynstein is erg betrouwbaar, ik haal mijn spullen daar ook altijd. Tot 2600+ is flauwekul als je het mij vraagt, dat is 2066 MHz :o Misschien dat het met een nieuwe Tbred stepping kan, maar met een normale AthlonXP dus echt niet. Zelfs Alpha en Swifttech redden dat niet. Ik zit nu op XP2300+, maar dat is wel zo'n beetje de max. Een Normale AthlonXp 2100+ etc kan je er wel mee koelen, dat zal geen punt zijn denk ik. Ik denk verder dat die koeler niet echt stil is, hun geven 39 dBa op, dat is niet echt weinig. Volgens Noud zelf is die XP2600+ alleen de rating die op de doos staat, dat is nog nooit getest dus. En volgens hem maakt hij op highspeed idd ook een takkeherrie :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...