Ga naar inhoud

GF2 MX400 & Win ME : Welke nVidia drivers zijn het beste


Aanbevolen berichten

[quote:d5a59eb993="Jee Jee"]Wat is de beste nVidia driver versie voor een GF2MX400 met Win ME ? Ik zag dat er ook al een 29.42 voor ME is, maar die versie is toch alleen voor GF4 kaarten gemaakt ?[/quote:d5a59eb993] de 29.42 drivers werken prima onder WinME met een GeForce 2 MX400 echter raad ik de 27.42 drivers voor de GeForce 2 MX aan.
Link naar reactie
Ik heb een aantal systemen geinstaleerd met GeForce 2 kaarten en de 27.42 driver. die was snel en stabiel met deze driver. stabieler en sneller dan de standaard 28.32 driver van Nvidia.com ik heb thuis een GeForce 4 ti 4400 en daar is de 29.42 driver weer het snelst en stabielst. ik moet echter wel bekenen dat ik de 29.42 driver nog niet heb getest met een GeForce 2. de 29.20 en de 29.40 wel. echter de nieuwere drivers zijn vaak geoptimaliseert voor de nieuwste videokaarten (gf4 in dit geval) en leveren dan ook niets nieuws qua stabieliteit en performance voor de oudere kaarten. de GeForce 2 MX draait zelfs prima op de oude 23.11 drivers. de nieuwe drivers brengen geen nieuws voor de "oude" NV15 chip (GeForce 2)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...