Ga naar inhoud

Frames Per Second te laag ?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb sinds kort een Chaintech GeForce TI200 128 DDR, daarvoor had ik een GeForce 2 MX 400. Een hele vooruitgang zul je denken, alleen met het spel Medal Of Honor is mijn framerate gemiddeld 50 à 60 terwijl deze voorheen 20 à 30 was. Nu is mij verteld dat deze toch wel boven de 80 moet liggen met zo'n kaart. Mijn verdere gegeven : Athlon 1200, 512 SDRam, 7200 RPM 100 GB. Weet iemand of deze Frames Per Second rate normaal is of dat er toch iets mis is, zoja wat is er mis ? Alvast Bedankt Sander
Link naar reactie
Hoi, Ik gebruik Windows XP pro, met de Nvidia 2.8.3.2 drivers. 3dmark2001se score?? weet niet wat dat is, ben ook maar een amateur :) Gegevens van de kaart vindt je hier http://www.chaintech.com.tw/Products/VGA/ag321.htm Mijn instellingen van MOHAA zijn normaal 1024 x 768 met de normale/standaard instellingen. Ik heb ze al eens lager gezet en op 800x600 maar dat had geen invloed op de framerate. Voor de rest wilde ik misschien binnenkort de Athlon XP 1600 mhz processor gaan kopen, en op lange termijn een nieuw moederbord met DDR geheugen. Maar voor nu alleen die processor...
Link naar reactie
Dat lijkt idd goed.. via 4-1 drivers zitten standaard al in windows XP dus das um ook niet.. Met 3DMark2001se kun je testen hoe snel je pc is, je kun hem downloaden op: http://gamershq.madonion.com/download/?3dmark2001.shtml Jou score zal rond de 5000 - 6000 moeten liggen schat ik.. Heb je niet heel erg veel programma's op de achtergrond draaien ofzo? Want op zich lijkt er niet veel mis :(
Link naar reactie
[quote:f4ab319db6="2FAST"]Met 3DMark2001se kun je testen hoe snel je pc is, je kun hem downloaden....[/quote:f4ab319db6] Je test alleen de preformance op game gebied. :wink: Voor het testen van de pc gebruik je PC Mark2002 of SYS Mark2002, zo kun je erachter komen welk onderdeel van je pc de bottleneck is. :evil: MajinBuu :evil:
Link naar reactie
[quote:f966f33855="MajinBuu"][quote:f966f33855="2FAST"]Met 3DMark2001se kun je testen hoe snel je pc is, je kun hem downloaden....[/quote:f966f33855] Je test alleen de preformance op game gebied. :wink: Voor het testen van de pc gebruik je PC Mark2002 of SYS Mark2002, zo kun je erachter komen welk onderdeel van je pc de bottleneck is. :evil: MajinBuu :evil:[/quote:f966f33855] Maar das juist wat het probleem is het game gebied.. vandaar dat ik 3DMark aangaf.. verder kan je idd ook PCMArk2002 goed proberen.. :P
Link naar reactie
Hoi, Mijn score was 5221 met 2 IE vensters, MSN en Norton Antivirus aan. Weet niet of dat veel invloed heeft.. En ik zal ook even die andere proggies laten draaien kijken wat de rest van mijn pc doet. Nu weer wachten op loon zodat ik die Athlon 1600 mhz kan kopen :) IIG bedankt!!! Sander
Link naar reactie
Je 3dmark score is goed.. en die proggies op de achtergrond kun je beter uitzetten ja voor de beste prestaties.. maar meer dan 200 punten extra zul je er niet door krijgen hoor! Sysmark weet ik niet, die is niet gratis geloof ik, nog nooit op mijn pc uitgevoerd.. PCMark2002 heb ik wel gedaan..
Link naar reactie
Ja dat zijn goeie scores, ik had ongeveer: CPU score : 3300 (dacht ik) CPU score : 3000 (ddr geheugen) HDD score : 880 Je scores zijn dus gewoon goed.. Ik denk dat je bij MOHAA toch wat details lager moet zetten Ik speel op 1168x864 met details op High (niet bij alles very high) misschien kun je dat nog proberen, of je kunt met rivatuner wat extra uit je videokaart halen door hem een stukkie over te klokken.. Je kaart loopt standaard op: Core: 175 MEM: 400 Veilige waardes voor je zijn 200/500 dat zal die zeker halen! :) suc6
Link naar reactie
Bedankt in ieder geval, Ik ga gewoon die nieuwe processor kopen en dan sparen voor nieuw bord en DDR geheugen, dan moet alles wel goed komen.. Overclocken hou ik niet echt van, maar ik zal zeker nog even met de MOHAA instellingen prusten, lager/hoger eznow.. Wat voor framerate heb jij bij MOHAA ? Goed, thanks :) Sander
Link naar reactie
Weet eigenlijk niet hoe hoog mijn framerate is, iig loopt het spel altijd soepel... Ik heb vsync altijd aanstaan, dan zorgt de pc ervoor dat de refreshrate van monitor (bij mij 85hz) gelijk blijft aan de FPS, dus ook max 85 dus.. (daar zit ie eigenlijk bij al mijn spellen dus altijd op) ik heb ook een 3dmark score van 8000 dus dat zit wel goed..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...