Ga naar inhoud

Deel van driver TNT M64 gezocht!


Aanbevolen berichten

Ik moet voor een collega een oudere compaq aan de gang krijgen, en ik heb (na ontzettend lang vloeken op compaq) uitgedokterd dat er een nvidia TNT M64 video kaart in zit. Ik wil daar natuurlijk de driver voor installeren, maarrrrrrrr helaas. Ik kan alleen een detonator driverset downloaden. Daar zou 'onder andere' een driver voor een M64 kaart bij zitten. Probleem is dat die oude bak niet op een netwerk kan, geen modem heeft, de detonator driver 7,nogwat Mb groot is... Je snapt al: ik wil niet eindeloos floppen gaan schuiven. Iemand een idee waar ik énkel de TNT M64-driver kan vinden? OS is overigens w98... Alvast bedankt, Thor2002 Sorry, ff de typevoutjes eruit halen :roll:
Link naar reactie
Misschien ffies op een cdtje zetten??? 8) Gewoon op een cd-rw, wel kijken of zo'n pc een niet gesloten cd-rewritable kan lezen, anders moet je hem sluiten en daarna weer formatteren.. Een driver voor ALLEEN de m64 zal je waarschijnlijk niet vinden.. ALS je hem al vind is ie al 3 jaar oud en das ook niet zo best, verder zijn die van 3 jaar oud ook vaak nog 3 mb ofzo en dan heb je toch nog 3 floppen nodig :( suc6
Link naar reactie
je moet voor de TNT2 M64 de detenator [b:550776e58b]6.50[/b:550776e58b]drivers hebben die zijn kleiner (passen niet op 1 flop overigens) en de 6.50 is de beste driver voor die kaart in een windows 9x omgeving. je kan hem vinden op www.guru3d.com verder zou ik idd de driver op een cdrw zetten en als de oude compaq geen cd-rom heeft gewoon ff tijdelijk de brander overzetten. anders word het toch met winzip de driver over meerder diskettes verdelen want een tnt2 only driver is er niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...