Ga naar inhoud

Detonator 29.40 installeren.


Aanbevolen berichten

Help. Heb detonator 29.40 gedowned en wil de boel installeren. Echter als ik update driver selecteer vraagt hij om bepaalde files die niet in de zip staan, en wil 'ie de asus CDROM hebben. Als ik dat doe vraagt 'ie elke keer om de nieuwere files over te schrijven ja/nee. Niet dus maar dan kom ik niet verder, doe ik dat wel geeft 'ie natuurlijk gewoon aan dat ik nog de 29.20 heb. Heb hierna de 29.17 geinstalleerd, zou de nieuwste wezen maar bij devicemanager geeft 'ie aan dat het inderdaad om 29.17 is terwijl Rivatuner aangeeft dat het om 29.20 gaat (alweer). Iemand hier dus ervaring mee/tips voor? Of ben ik de enige. (NB: thanx voor het verplaatsen Slashead.had 't foute scherm te pakken. :oops: )
Link naar reactie
waar heb je de Detenator XP 29.40 vandaan als je de 29.40 van www.guru3d.com heb gehaald dan zou het geen probleem moeten opleveren. doe het volgende Deinstaleerd de driver die je nu heb. laat WindowsXP opnieuw opstarten en de WindowsXP drivers instaleren die standaard in winxp zitten voor je GeForce 3 ti 200 Vervolgens ga je die bijwerken en isntaleer je de 29.40 drivers van www.guru3d.com erover heen. dan moet het werken denk ik
Link naar reactie
er zijn inmiddels nieuwe drivers. 29.42 ik heb die nog niet getest maar op andere Forums waren GeForce 3 en 4 eigenaren ethousiast en GeForce 2 eigenaren niet. ze zijn wel WHQL (getest door microsoft) voor als dat belangrijk voor je is. ik heb begrepen dat deze 29.42 drivers volgende week ook vanaf www.nvidia.com zijn te downloaden. nu echter al vanaf www.guru3d.com
Link naar reactie
[quote:6e25ff2533="IMworthy"]Ben ik nou dom? of..... Ook detonator 29.42 werkt niet. Kreeg maar 1 file binnen, winnt2942whql.exe maar krijg de melding van win**** dat dit geen geldige win 32 applicatie is. :evil: Update ziet 'm ook niet als driver, heb alles geprobeerd.(?) Dragon? HEEEELP![/quote:6e25ff2533] je heb de verkeerde driver gedowload je moet de WINXP2942whql.zip hebben die jij heb gedowload is voor windows NT en niet voor windows2000 en WinXP. ff opnieuw naar guru3d en de goeie downloaden :)
Link naar reactie
[quote:92c8e2375e="IMworthy"]BWAHAHAHA. :D Om op mijn vorige bericht terug te komen: JA! Ik ben dom! :oops: ('k heb per ongeluk op de foute link geklikt denk ik) Hoe dan ook, ben weer bezig. Thanx![/quote:92c8e2375e] [img:92c8e2375e]http://216.40.249.192/mysmilies/contrib/ruinkai/biggrinyoyoA.gif[/img:92c8e2375e] Ik hoop dat je nu wel de juiste download.. ik maakte ook die fout hoor vandaar dat ik het door had. Het juiste bestand is een .zip bestand
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...