Ga naar inhoud

Refresh rate niet meer in te stellen.Heeelllppp


Aanbevolen berichten

Hallo,gister kreeg ik opeens een blauw scherm.Na het indrukken van een toets was alles weer normaal,tenminste bijna.Mn beeld stond alleen niet meer in het midden van de monitor,en flikkerde heel erg.Ik gebruikte de nieuwste detonator drivers(sinds een week of drie).Ik heb nu mn oude drivers weer geinstalleerd,met behulp van de cd rom die bij mijn videokaart zit(Asus Geforce 2Gts)Echter het flikkeren krijg ik niet weg. Het probleem is dat ik de vernieuwingsfrequentie niet meer in kan stellen. Hij staat nu op 60hz,en ik heb geen andere keuze's.Normaal stond ie op 85hz bij 1024x768 pixels.Ik heb hem al op 800x600 gezet,maar kon toen nóg niet de refresh rate verhogen.Ik wordt compleet gek van dat geflikker.Mijn idee is dat het niet aan de detonator drivers lag,want de drivers die ik nu gebruik,hebben het probleem niet verholpen.Ik heb ook geen idee wat het wel kan zijn. Weet iemand hier een oplossing voor? ik zal ff alle gegevens vermelden die van belang kunnen zijn: Amd Athlon 1,2Ghz op Asus A7A266,20Gb hd samsung,Asus Gf2gts 32mb(niet getweakt of i.d.)IIyama Vision Master pro 1411 Os,win98Se,448Mb sdram. Gr.Mark.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...