Ga naar inhoud

Nieuwe Intel Videokaart met RDRAM memory???


Aanbevolen berichten

LOL, ik kreeg helemaal niks als ik op die site klikte, image not found oid :( BTW, videokaarten met RDRAM zou in de toekomst best kunnen, maar nu is het gewoon nog niet handig. Door het smalle datapad van RDRAM moeteb die chips echt op een aso snelheid draaien om dezelfde doorvoer te halen, denk aan 2400 MHz of zo :D
Link naar reactie
Ja dat las ik gister in een C!T van 2000 met een heel uitgebreid artikel of RAM. Ik heb trouwens gister voor het eers een C!T gekocht :oops: (die van juni) en het is echt een supertof blad, lekker dik goeie en interessante artikelen. Ik vond namelijk dat als ik dag en nacht op het forum zit ook wel eens het blad mocht lezen ;)
Link naar reactie
Ja, maar de palystation heeft zo'n alles in 1 chipset :) DDR-II zou idd kunnen, al zie ik nu nog niet waarom. De memspeeds van videokaarten zijn nu al sneller als de DDR-II samples, maar dat veranderd misschien nog wel. Ze hebben tenslotte wel al de BGA package van DDR - II :)
Link naar reactie
De DDR geheugen die je nu op videokaarten vind moet je niet gaan vergelijken met DDRII samples voor op een moederbord. er zijn ook al DDR-II samples voor andere doeleinden zoals videokaarten en die draaien op 800mhz. (helaas weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb) het DDR geheugen wat op een GeForce 256 DDR (1999) zat was ook sneller dan de PC1600 reepjes die er in 2000 uitkwamen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...