Ga naar inhoud

riva tnt2 ventilator probleem


Aanbevolen berichten

Nadat ik de koeler van mijn videokaart (riva tnt2 m64) steeds meer herrie begon te maken heb ik de ventilator los geschroefd en 'm eens goed afgestoft. Resultaat: pc (Gigabyte GA-71XE, AMD Athlon 600, 384 mb) start niet meer op. Beeldscherm blijft zwart en de kast geeft 3 "bleebs" en doet verder niks meer... Omdat ik niet meteen een nieuwe v-kaart wil aanschaffen vroeg ik mij af of het misschien een beveiliging is, dat wanneer de koeler op de v-kaart defect is de pc niet verder opstart. Is dit echt zo, en heb ik aan een nieuw koelertje genoeg? Of zal ik naar een geheel nieuwe v-kaart moeten gaan zoeken? Ik heb overigens geprobeerd een zelfde soort kaart (creative tnt2 ultra) ervoor in de plaats te steken. Maar met hetzelfde resultaat... Is mijn AGP poort nu ook nog kapot? Met vriendelijke groet, Frank
Link naar reactie
haal je geheugen is uit je moederbord en zet het er opnieuw in. kan zijn dat het daar aan ligt. Jou moederbord gebruikt een AMI BIOS Zie hier de Beepcodes: http://www.ami.com/support/doc/AMIBIOS-Checkpoint-Beep-Codes-1_1.pdf om dit bestand te lezen heb je [i:97338789cf]Adobe Acrobat reader[/i:97338789cf] nodig die dowload je gratis van www.adobe.com
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...